Как да задържите посетителите на вашия уебсайт повече време

Как да задържите посетителите на вашия уебсайт повече време

Как да задържите посетителите на вашия уебсайт повече време

За да увеличите задържането на уебсайта си, трябва да помислите как можете по-добре да ангажирате аудиторията си. Можете да направите това, като предоставяте редовно качествено съдържание и проследявате, когато посетителите не са ви посещавали от известно време. Хората, които посещават вашия уебсайт, ще потърсят отговорите на своите въпроси в рамките на няколко секунди. Ето осем съвета за увеличаване на ангажираността на вашия уебсайт. 

1. Улеснете намирането на информация

Направете вашия сайт по-лесен за навигация, като използвате съдържание, което е списък с връзки, насочващи посетителите към секциите и подсекциите на вашия уебсайт. Най-добре е включването на този списък в горната или долната част на страницата. Може да е в страничната лента или на друго място в сайта.

2. Разработете ясна и завладяваща мисия за вашия сайт

Ясна и кратка декларация за мисията определя целта на сайта и очакванията на посетителите, когато го посещават. Декларациите за мисия изясняват вашата визия, мисия и цели за вашия бизнес. Трябва да имате предвид три принципа - да давате на хората общ поглед, да го правите мащабен и да показвате на света кой сте.

3. Създайте лична връзка с аудиторията си

Първото нещо, което трябва да направите, е да се представите. Можете да кажете на посетителите си кои сте и какво могат да очакват от вашия уебсайт. Можете също така да добавите кратка биография или лична снимка.

Следващата стъпка е да им кажете как можете да им помогнете с техните проблеми. Трябва да говорите за решението, което ще намерят на вашия уебсайт, или за типа съдържание, което ще намерят там. По този начин те знаят, че имате нещо за тях, когато попаднат на вашия сайт и започнат да го разглеждат.

4. Осигурете ценно съдържание на вашия сайт

Ако вашият уебсайт има ценно и полезно съдържание, за хората ще бъде лесно да го намерят, когато търсят информацията, която сте предоставили. Ето защо всяка страница на вашия уебсайт трябва да има съдържание, което да помага на хората при техните проблеми или въпроси. Това е чудесен начин да изградите доверие с аудиторията си и да се утвърдите като експерт във вашата област.

5. Насърчавайте посетителите да споделят съдържанието, което харесват, в социалните медии

Най-добрият начин да насърчите посетителите да споделят вашето съдържание е като ги улесните да го направят. Добавете бутон за споделяне в социални медии, за да им е по-лесно да кликнат върху желаната от тях опция за „споделяне“, след което могат да се върнат към четенето на вашето съдържание.

6. Създайте уебсайт за всички устройства

Дизайнът на уебсайта трябва да отговаря на устройството, на което хората го преглеждат. Това означава, че трябва да се настрои, за да пасне на всеки размер на екрана. Можете да направите това с медийни заявки в CSS или рамка като Bootstrap. Тази стъпка ще позволи на всеки, независимо от устройството, да има достъп до вашето съдържание.

7. Поддържайте оформлението на вашия сайт просто и лесно за навигиране

Хората са склонни да имат по-добро изживяване, когато навигират с лекота в даден сайт. Те ще бъдат по-склонни да се върнат, ако сайтът е лесен за използване и не е претрупан. Ефективен начин да улесните уебсайта си е като се уверите, че правилно организирате съдържанието на страницата си. Това ще помогне на потребителите бързо да намерят това, което търсят, без да търсят страници след страници със съдържание.

8. Добавете видеоклипове или изображения

Можете да използвате видеоклипове или изображения, за да представите вашата компания, продукт, услуга или дори себе си. Можете също да ги използвате, за да покажете стъпка по стъпка процеса за вашия продукт или услуга. Посетителите искат да видят какво може да предложи уебсайтът ви. Добавянето на видеоклипове или изображения към сайта ви ще привлече вниманието на посетителите и ще ги задържи ангажирани.

Тези осем съвета и стратегии ще държат посетителите на вашия уебсайт ангажирани и заинтересовани, защото са насочени към това, което хората търсят, осигуряват подходящо съдържание и осигуряват потребителско изживяване. 

Източник: Скот Барадел за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова        

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ