KIA със забавно видео в голямата рекламна нощ на Америка

Южнокорейската автомобилна марка KIA ще се включи в рекламния блок на финала на американската футболна лига Супербоул през този уикенд. В най-гледаното телевизионно време в САЩ пред малкия екран ще седнат над 110 милиона американци, според очаквания на Nielsen. Излъчването на един 30-секунден тв спот може да струва на американските компании до 3,5 - 4 милиона долара. Цената на рекламите по време на Супербоул 2013 се изчислява на минимум няколко стотици хиляди долара.

Рекламата на KIA за тазгодишната спортна надпревара е от минута и 16 секунди. В нея има фантастичен елемент – анимация, показваща удивителен измислен свят. Този подход стана запазена марка за телевизионните кампании на фирмата от последните 3 години, някои от които станаха много успешни и получиха международно признание.

Сюжетът започва със ситуация, в която син пита баща си: „Татко, откъде идват бебетата?”, докато баща му шофира, а в автомобила се возят и майка му и по-малката му сестра.

Рекламата е дело на агенция David & Goliath, САЩ. Вижте я.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Украйна ще получи от Германия оръжейни системи с далечен обсег на действие до края на юли
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Времето: Топло и слънчево, но следобед ще се заоблачи
Националният съвет на "Продължаваме промяната" обсъжда внасяне на вот на недоверие наесен