Въздействието на изкуствения интелект за SEO инструментите

Въздействието на изкуствения интелект за SEO инструментите

Въздействието на изкуствения интелект за SEO инструментите

Изкуственият интелект (A.I.) е бързо разрастваща се технология, която ще помогне да направи SEO инструментите и стратегиите по-ценни и информативни за бизнеса през следващите години. Дигиталният маркетинг и изкуственият интелект работят заедно, за да подобрят способността на разработчиците и търговците да участват в различни дейности.

Днес A.I. се използва за повече от проучване на пазара. Той може да категоризира и класифицира данните много по-бързо и по-ефективно от всяка организация за пазарни проучвания. Една от причините за това е, че не използва статични методи за събиране на данни.

Целта на A.I. в маркетинга на съдържанието може да варира значително. Той може да помогне на дигиталните маркетолози да осмислят по-добре всички налични данни онлайн, да ускорят процеса на създаване на съдържание и да разработят ефективна стратегия за съдържание, наред с други предимства.

Някои от специфичните начини, по които A.I. ще бъде от полза и ще повлияе на маркетинга на съдържанието включва:

  • Използването на предсказуем интелект за създаване на уникални преживявания
  • Предсказуемата интелигентност позволява на вашия бизнес да разбира по-добре нуждите на своите клиенти и да създава персонализирано съдържание, което отговаря на тези интереси и желания

Създаване и управление на съдържание 

Ежедневното създаване и управление на ангажиращо и подходящо съдържание може да отнеме време. Въпреки това, съвременните технологии, използвани за маркетинг на съдържанието, помагат при намирането на популярни теми, върху които да се съсредоточите. Опитът за ръчно пресяване на съдържанието отнема много време и усилия. Не само това, но трябва да подберете това, което вашата публика ще намери за привлекателно. Изкуственият интелект може да помогне това да се направи автоматично, което прави възможно бързото създаване на съдържание по подходящи и много търсени теми.

Увеличаване на стойността на съдържанието 

Търсачките са много по-умни от всякога. Благодарение на използването на изкуствен интелект със SEO маркетолозите могат да погледнат по-широката картина и как всички аспекти на дигиталния маркетинг работят заедно, за да помогнат на организацията да постигне целта си.

Маркетингът в социалните медии, PPC рекламата, блоговете, проследяването на данни и имейл маркетингът се променят поради SEO.

Поради това могат да се използват цялостни техники, които включват изкуствен интелект, автоматизация и машинно обучение, за да се гарантира, че всички аспекти на дигиталния маркетинг помагат за подобряване на класирането на страниците.

Подобрения в гласовото търсене 

Начинът, по който се задават въпроси, е най-голямата разлика между текстовото и гласовото търсене. Тъй като гласовите търсения са по-разговорни, важно е да ги оптимизирате. Това означава да се насочите към повече ключови думи с дълга опашка, за да гарантирате, че съдържанието ви се класира високо на страниците с резултати от търсачките (SERP).

Поради повишения акцент върху гласовото търсене от Google, се поставя и по-голям акцент върху използването на AI. Всъщност Google Assistant може да води човешки разговори.

Както можете да видите, A.I. предлага доста в областта на дигиталния маркетинг и SEO. Започвайки да използвате изкуствен интелект, ще ви помогне да оптимизирате вашия сайт и усилия и ще ви помогне да постигнете желаните цели, които имате. 

Източник: Питър Рослър за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ