Единадесетото издание на „Да изчистим България заедно“ ще се проведе на 16 септември

Единадесетото издание на „Да изчистим България заедно“ ще се проведе на 16 септември

Единадесетото издание на „Да изчистим България заедно“ ще се проведе на 16 септември

Емблематичната кампания на bTV Media Group „Да изчистим България заедно“ тази година ще се проведе на 16 септември. Това е датата, на която bTV, заедно със своята партньорска мрежа, ще обединят усилия отново в името и на каузата за опазване на природата. 

„Да изчистим България заедно“ е най-мащабната доброволческа инициатива у нас вече над 10 години. Нейните цели са свързани с установяването на добри доброволчески практики и с насърчаването на отговорно отношение и поведение за създаването на една по-чиста и красива среда за живот.

По данни на Министерството на околната среда и водите от началото на първото издание на „Да изчистим България заедно“ през 2012 г., над 18 800 сметища и 94 338 тона отпадъци са почистени и събрани от близо 2 500 000 доброволци. Тези данни се равняват на 200 напълно натоварени самолета „Боинг 747“. Затова съвсем не е случайно, че в продължение на едно десетилетие България се е наложила сред страните с най-добри доброволчески модели за опазване на природата. „Да изчистим България заедно“ подкрепя каузата на най-голямото гражданско движение в света – „Let’s Do It World“, като през 2019 г. получи глобално признание за най-голям брой доброволци на глава от населението – 6,2%. Сред 180 държави, участващи в голямото почистване на планетата World Clean Up Day, България държи този рекорд и до днес.

Тазгодишното единадесето издание на кампанията ще се проведе под надслова „Готови сме!“ и ще обедини отново държавни институции, областни и общински администрации, неправителствени организации и доброволци. Инициативата влага истинска упоритост и енергия не само в грижата за околната среда и нейното бъдеще, но и в стимулирането на чувство за лична отговорност и възпитание на децата. Именно затова тази година най-малките жители на страната ще поведат своите родители, приятели и всички нас в мисията „Да изчистим България заедно“.

„Най-голямото постижение за тези 10 години е, че кампанията успя да преобърне нагласите в обществото. Като водеща медийна група в България, извеждаме на преден план „нулева толерантност“ към замърсяването и насърчаваме отговорното поведение чрез личен пример. На 16 септември подаваме ръка на всички партньори и доброволци, които искат заедно с нас и тази година да направят решителна крачка в името на българската природа. Независимо дали говорим за паркове, реки, градска среда или места за отдих, училища и обекти от културно-историческо значение, нашите екипи ще бъдат на място, за да дадат гласност на всяко добро дело. Готови сме и ще се радваме да се присъедините към нас“, казва Жанета Дядовска, маркетинг директор на bTV Media Group.

„Всички доброволци – физически или юридически лица, институции на национално или местно ниво, са свободни да изберат, почистят, облагородят и възстановят местата, които харесват и обичат. Нека заедно се погрижим за природните красоти на България, така както го правим и за нашите домове, за да покажем добрия пример на хората около нас и на младите подрастващи поколения“, допълва Димана Банкова, бранд мениджър в bTV Media Group и мениджър на проекта.

Като кампания „Да изчистим България заедно“ е част от по-широката социална платформа „Добрият пример“ на bTV Media Group, която вдъхновява и споделя добрите дела в подкрепа на млади таланти, подпомагане на хора в нужда и опазване на природата. Медийната група застава зад десетки стойностни кампании за социални каузи всяка година, които получават безвъзмездна възможност за комуникация в нейните телевизионни, дигитални и радио канали. Лицата на телевизията, които са посланици на „Добрият пример“, също са лично ангажирани с редица проекти в полза на обществото. Създаването на повече зелено и ESG съдържание във всички платформи на bTV Media Group въвлича и обединява все повече младите хора, които се вълнуват от екология и устойчив начин на живот.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ