Старостта? Това е просто въпрос на мислене


В съвременната култура, центрирана около младостта, старостта се превръща в нещо, което ни ужасява. Тя и смъртта са теми табу, за които избягваме да се замисляме; които игнорираме дотолкова, че когато се сблъскаме с тях, ги възприемаме като нещо неестествено.

В този контекст и на фона на масовия маркетинг, който работи с рекламни образи на много млади и енергични хора, британската агенция Karmarama отправя същинско предизвикателство към аудиторията на Острова, като представя реклама по темата за старостта, започваща думите, че няма лек за нея. Видеото е изработено от нея за британската група за защита на правата на възрастните хора Age U.K. Озаглавено е „Love Later Life”.

Глас зад кадър прочита поема на английския поет Роджър Макгоу, написана за спота. Гласът е на 91-годишния сър Кристофър Лий, посочва Adweek. Кадрите показват хора на най-различна възраст – от малки деца, до 102-годишни възрастни, които сияят като себе си, преминали през десетилетията. Идеята е да се припомни, че възрастта е най-вече въпрос на гледна точка и излъчването на човека е далеч по-важно от красивата му външност. Чрез излъчването той се свързва с ругите на далеч по-дълбоко ниво.

Ето и рекламата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Lexus използва генеративен изкуствен интелект за нов празничен спот
На днешната дата, 25 декември. Рождество Христово, Коледа
Проруски хакери твърдят, че са извършили кибератака срещу Френската пощенска служба
Зеленски: Последният мирен план предвижда възможно изтегляне на Украйна от изтока
Венецуела обвинява САЩ в „изнудване“ за конфискуването на петролни танкери
Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
Хиляди хора се стичат към Витлеем, за да съживят коледния дух след 2 години война в Газа