Аржентинската държавна информационна агенция става рекламна агенция

Аржентинското правителство обяви вчера официалното закриване на държавната информационна агенция Телам, обявено за първи път през март, и превръщането ѝ в държавна агенция за реклама и пропаганда, предаде Франс прес.
Агенцията, основана през 1945 г., "ще престане да функционира, както е правила от създаването си, в дейностите по предоставяне на журналистически услуги и като информационна агенция", се казва в официалния бюлетин, публикуван вчера, уточнява агенцията, цитирана от БТА.
Оттук нататък агенцията, ще "съсредоточи дейността си върху новото стратегическо направление на компанията, което е да работи като рекламна и пропагандна агенция". Новата "Ахенсия де публисидад дел естадо" (APE) ще отговаря за "проектирането, производството, маркетинга и разпространението на национални и/или международни рекламни материали", се посочва в текста.
"Продължаваме да се борим за защита на работните места и социалната роля на обществените медии, които това правителство възнамерява да унищожи", отговориха в изявление синдикатът на медиите в Буенос Айрес (SiPreBA) и група служители на Телам.
В началото на март ултралибералното правителство на президента Хавиер Милей преустанови дейността на обществената информационна агенция и блокира достъпа до нейните сгради в Буенос Айрес. Президентът заяви, че агенцията е била "използвана през последните десетилетия като агенция за пропаганда на кирхнеризма", припомня АФП.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Пощите на Хонконг спират доставката на пратки в САЩ
Бизнес |Кой "за", кой "против": коментарите на политиците преди вота на недоверие
Политика |Тръмп планира да убеди над 70 държави да изолират икономиката на Китай
Икономика |Комисия в парламента ще обсъжда децентрализация на продажбата на винетки
Политика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.