Заплашват един от шестимата италиански съдии, отменили прехвърлянето на мигранти в Албания

Заплашват един от шестимата италиански съдии, отменили прехвърлянето на мигранти в Албания

В Италия дадоха охрана на съдия участвал в отмяната за прехвърляне на мигранти в Албания от Италия, заплашен чрез социалните мрежи. Споразумението между двете страни относно мигрантите продължава да се дискутира.

Патрули на полицията ще се грижат за сигурността на съдия Силвия Албано, заплашена със смърт чрез социалните мрежи. Тя е от имиграционния отдел на съда в Рим и е един шестимата магистрати, отменили задържането на мигранти в италианските центрове за пребиваване в Албания, предава кореспондентът на БНР в Италия. 

Против системата за прехвърляне на мигранти от Италия в Албания се изказа и съдът в Болоня като се обърна към Европейския съд по въпроса за сигурните страни и приетия указ за това от Министерския съвет за произхода на мигрантите.

Агенция АНСА посочва също, че правителството подготвя рестартиране на операцията за отвеждане на мигранти в Албания за което е в готовност корабът "Либра" от военноморския флот. Агенцията информира също за конфликтна ситуация между управляващите и магистратурата.

Вестник "Кориере дела сера" допълва, че 295 италиански полицаи, които ще обслужват имигрантските центрове в Албания, ще са настанени в два хотела край морето - четири и петзвезден, със спа център и плаж за тях с общ годишен разход от 9 милиона евро за италианската хазна.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?