Бизнес БРОЙ /// Мениджър 04/24

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Жълт флаг в туристическия сектор

Единственият начин да останем трайно на пазара в международен план е да подобрим качеството на предлаганата услуга

Автор:

Николета Илиева

Жълт флаг в туристическия сектор

Жълт флаг в туристическия сектор

Единственият начин да останем трайно на пазара в международен план е да подобрим качеството на предлаганата услуга

Жълт флаг в туристическия сектор
quotes
Представете си следната ситуация – направили сте резервация за лятната си ваканция още през декември, грижливо сте опаковали багажа си, натоварили сте го в колата, изминали сте стотиците километри до точка А и сега е време за зареждащи емоции на брега на морето. Отивате на плажа, готови сте за приключения, а там съвсем непринудено се развява червен флаг. Усещате как у вас вече се надигат недоволството и разочарованието, но все пак там някъде се прокрадва надеждата, която ви казва, че всичко в този живот е временно – камо ли цветът на флага. За туристическата индустрия обаче червеният флаг, сигнализиращ опасни условия, се задържа в рамките на няколко години. Коронавирусната пандемия беше отключващото събитие с потенциал на цунами, което не само смени цвета на знамето, но и накара ангажираните в сферата да променят стратегиите си и в някои случаи цели бизнес модели, за да не се окажат отнесени. В условията на трудно и за някои непосилно възстановяване се насложиха още няколко кризи – войната в Украйна, нестихващото напрежение в Газа, висока инфлация. Към април 2024 г. флагът в сектора, изглежда, отново има потенциал да се завърне към зеления цвят. Но рисковете остават налице. Секторът на п...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg