В малкия град има място за големи идеи

Заедно изграждаме качествена общност, а в по-малките градове това наистина се цени

В малкия град има място за големи идеи

В малкия град има място за големи идеи

Заедно изграждаме качествена общност, а в по-малките градове това наистина се цени

В малкия град има място за големи идеи
quotes

Александър Иванов е основател на Blue House Agency. След натрупан солиден опит във Великобритания и София Александър успява да събере млад и амбициозен екип в Пазарджик, който в годините придобива експертиза на най-високо ниво.  

Blue House Agency е специализирана агенция в областта на комуникациите в социалните мрежи, дигитален брандинг, графичен дизайн, създаване на съдържание и разработване на дигитални стратегии. От 2021 г. агенцията, базирана в Пазарджик, е част от Propaganda Group.  

Как се развива комуникационна агенция в град като Пазарджик?

Това е задача, която може да бъде както предизвикателство, така и голяма възможност. Истината е, че аз от години силно вярвам във възможностите, които предоставя провинцията. Когато завърших образованието си във Великобритания и след кратък престой в София, си дадох сметка за потенциала на по-малкия град, но и за важността да има хора, които работят и развиват бизнес там. Разбира се, сблъскваме се с редица ежедневни грижи, но чувството на удовлетворение и фактът, че освен бизнес създаваме общност, е както никое друго, което съм изпитвал.

 С какви клиенти работите? Играе ли роля населеното място за една комуникационна агенция?

Клиентите на Blue House са с разнообразен профил. Основна част от работата ни е свързана с обслужването на големи международни компании от различни сектори. В същото време помагаме и на по-малки бизнеси от региона да се развиват, като достигат ефективно и адекватно до своите клиенти. В по-малкия град имаме уникалната възможност за лесен достъп до клиенти и партньори, с които лесно създаваме взаимоотношения. А по-високата степен на близост и доверие дава възможност за партньорства, които са много устойчиви във времето. С годините успяваме да предоставим по нещо специално на всеки – на местните бизнеси даваме висококачествено обслужване и продукт на нивото на международните си клиенти, докато на големите компании даваме личното си отношение и пълната си отдаденост, които имаме към хората с малък и семеен бизнес.

Как се справяте с привличането и задържането на специалисти?

Това е едно от предизвикателствата, при които трябва да покажем максимална гъвкавост. Най-често се налага да сме търпеливи и да инвестираме време в развитие на своите кадри. До момента това се очертава като изключително успешна практика за Blue House, защото при нас има невероятно способни и сетивни хора. Стараем се да отделяме достатъчно време за обучението им, както и да работим фокусирано за създаването на добра работна среда с възможности за развитие.

Най-важното обаче е, че заедно изграждаме качествена общност, а в по-малките градове това наистина се цени.

Виктория Тодорова минава през всички стъпала на професионалното развитие в Blue House Agency – от акаунт до управител. За кратко време успява да влезе в спецификата на работата и има амбицията да изведе агенцията до нови хоризонти.

Фактор ли е малкият град по отношение развитието на експертизата в екипа?

Това, че сме базирани в Пазарджик, не ни ограничава. Напротив, работата и резултатите ни са доказателство, че стандартите, които поддържаме, са съизмерими с едни от най-високите в индустрията. Като част от Propaganda Group успяваме много прецизно да си „сверяваме часовниците“. В групата разчитаме на опит, познание, информация и съвети от топ експертите в бранша, което за нас е огромен плюс. Да си част от подобен екип те държи във форма, развива те и не ти позволява да правиш компромиси. В този ред на мисли географията няма значение. Категорично работим в среда, където креативността и професионализмът са стандарт.

С какво най-много се гордеете в работата си? Кои са големите успехи, които ви отличават?

Аз лично изпитвам гордост всеки път когато успеем да постигнем конкретна цел с нашите партньори. Сигурна съм, че това се отнася и за екипа ни, защото работим със сърцата си, а една от ключовите ни мантри е ефективността. В последните години успяхме да изградим десетки устойчиви партньорства, което не е толкова често срещано в бранша. А чрез работата си имаме поглед върху по-широката картина, защото ни позволява постоянно да надграждаме и да правим средата около нас по-добра.

За нас е изключително ценно, че усилията ни получават признание и на национално ниво. Никога не сме имали очаквания за награди, но когато получиш призово признание от най-добрите в бранша, е наистина специално. Това е особено важно за мотивацията на екипа, който е позициониран извън София. Браншовата организация БДВО ни отличи с призове за комуникационни проекти в публичния сектор, както и в неправителствения сектор. Това само по себе си отличава отношението ни към каузи и дейности, които са с добавена стойност към обществото. Вярвам, че успяваме да пренесем тази страст и в останалата част от работата си.