Клиентите на Fibank с карта Visa могат да спечелят Audi или електрически велосипед

Клиентите на Fibank с карта Visa могат да спечелят Audi или електрически велосипед

Fibank (Първа инвестиционна банка) празнува 30-годишен юбилей с нова кампания, насочена към всички настоящи клиенти на банката. Те ще имат възможност да спечелят електромобил Audi, а наградният фонд включва още и три електрически велосипеда.

В кампанията могат да участват физически лица с активна карта Visa, издадена от Fibank преди 1 май 2023 г. (включително ако картата е добавена към мобилно устройство – смартфон или часовник с опция за плащане), съобщиха от Fibank.

Победителите ще бъдат изтеглени на 18 септември 2023 г.

Голямата награда е авангардният plug-in хибрид Audi Q5 quattro с автоматична скоростна кутия и пакети допълнително оборудване „Comfort“, „Business“ и интериорен пакет S-line.

В лотарията ще бъдат изтеглени също и трима картодържатели, които ще получат електрически велосипеди.

За участие не е необходима допълнителна регистрация. Условието е клиентът да е извършил минимум 10 плащания със своята карта през всеки един от месеците май, юни и юли 2023 г. Отчитат се плащанията в търговски обекти в страната и в чужбина, онлайн и във физически магазини с ПОС-терминали. Всяко допълнително плащане, направено над минимума от 10 плащания, носи на клиентите по още един допълнителен шанс в тегленето на наградите, уточниха от Fibank.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?