AdVenture БРОЙ /// Мениджър 05/25
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Идентичността е всичко
Как пет от най-разпознаваемите компании днес постигнаха международния си успех
Идентичността е всичко

Как пет от най-разпознаваемите компании днес постигнаха международния си успех


„Вече не е нужно да чакате, докато се утвърдите добре на местния си пазар. Днес компаниите могат да станат глобални още от първия си ден“, пише Натали Кели в книгата Take Your Company Global: The New Rules of International Expansions.
Международната експанзия е вълнуваща възможност, която обаче идва с редица предизвикателства – ако си твърде бърз, рискуваш да пропуснеш ключови специфики на пазара, ако си твърде бавен... днес никой няма време за забавилите се.
Въпреки очевидните трудности налице са значителен брой компании, които демонстрират, че подбирането на правилния коз при излизането на международната сцена може да постави основата не само на една успешна експанзия, а на глобални лидерски позиции. Успехът в случая няма ясно отъпкан път – само ясно дефинирана идентичност.
Coca-Cola: Силата на маркетинга
През май Coca-Cola отбелязва 139 години от създаването си, което я прави източник на много уроци от нейната експанзия. Днес компанията присъства в над 200 държави по света и продава по около два млрд. бройки на ден, но невинаги се е радвала на такъв интерес.
В началото след създаването си напитката се предлага чрез безплатни купони, за да придобие популярност. През 1892 г. бизнесменът Ейза Кандлер купува формулата за...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
международна експанзия
разширяване
бизнес
Coca-Cola
Temu
Netflix