AdVenture БРОЙ /// Мениджър 06/2025

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Класа без лого

Маркетинг, който не крещи, а впечатлява

Класа без лого

Класа без лого

Маркетинг, който не крещи, а впечатлява

Класа без лого
quotes
Високо качество. Вечен дизайн. Универсално приложение. Лого, което не боде очите. Това е тихият лукс (Quiet Luxury). Тенденция, която тръгва от модата, интериорния дизайн и архитектурата, но постепенно завладява и света на маркетинга. Ненатрапливият вкус не е нова тенденция, но през последното десетилетие избухна с нова сила. Поколението Y, или милениалите (родените между 1981 и 1996), което оформя потребителските тенденции в момента, започна специално да спестява средства, за да харчи за тих лукс. Това поколение търси продукти и услуги заради тяхното качество, изработка и стил, а не заради криворазбрани представи за актуално и модерно. Зад превръщането на дискретния лукс в комуникационен стил в маркетинга стоят още няколко културно-исторически причини. След пандемията от ковид част от потребителите променят представите си за стойност, изисканост и елегантност, започвайки да търсят качество и комфорт, но без излишна показност. Ненатрапливият лукс се превръща в своеобразен контрапункт на крещящия лукс (Loud Luxury), отличаващ се с големи лога (Gucci, Balenciaga, Louis Vuitton), ярки тонове, хиперконсуматорство, търсена показност, парвенющина, снобизъм. Тихият лукс е по-елитен, зрял и осъзнат избор. В свят, раздиран ...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg