AdVenture БРОЙ /// Мениджър 02/2025

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Маркетинг без лайкове

Без социални медии маркетингът е възможен, ефективен и въздействащ

Маркетинг без лайкове

Маркетинг без лайкове

Без социални медии маркетингът е възможен, ефективен и въздействащ

Маркетинг без лайкове
quotes
Социалните медии днес са вездесъщи, включително и в маркетинга. Но има и бизнеси, които успешно достигат до целевата си аудитория, без да използват силата им. Веднага трябва да се направи уточнението, че маркетингът без социални медии е ефективен само при определен тип бизнеси. Масовите марки не могат да си позволят лукса да не присъстват интензивно в мрежата. Обаче ако става въпрос за локалност, лукс, езклузивност, новаторство, тези бизнеси нямат жизненоважна нужда от социалните платформи, за да се развиват успешно. Кои са предимствата? Отсъствието от социалните платформи изгражда по-автентична и пълнокръвна връзка с клиентите. Тя от своя страна насърчава по-непосредствено и директно общуване – персонални имейли (написани от човек, а не от изкуствен интелект); „старомодните“ лични обаждания, които не досаждат, а карат клиента да се чувства „ухажван“, срещи на живо, в които отсрещната страна усеща топло разбиране и отношение. Именно получаването на подобно специално внимание изгражда възможно най-голямо доверие и лоялност към марката. Когато човек е „потопен“ в социални медии, той буквално е „бомбардиран“ отвсякъде с рекламно съдържание и трудно може да различни дали то идв...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg