AdVenture БРОЙ /// Мениджър 05/25

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Марките сигурно са полудели

Възходът на щурия маркетинг

Марките сигурно са полудели

Марките сигурно са полудели

Възходът на щурия маркетинг

Марките сигурно са полудели
quotes
Социалните медии продължават да променят света на маркетинга. Един от най-горещите феномени, роден именно във виртуалното пространство, е Unhinged Marketing, който може да бъде преведен по няколко начина: маркетинг без задръжки, или разкрепостен, „развързан“, неконтролируем, див, откачен маркетинг. Този подход скъсва пъпната връв с всички (не)писани правила в класическия маркетинг, като залага на дръзкото, нестандартното, провокативното… Отклонявайки се от стандартния коловоз, маркетингът без задръжки не само комуникира посланието на марката, но изгражда и силна емоционална връзка с потребителите, основаваща се на разбиване на клишетата и бунтарство. Зародил се като явление сред по-малките и независими марки в TikTok, днес този вид маркетинг превзема нови територии. В социалните медии става все по-голям броят на бизнесите, които ударно зарязват старата, скучна, стерилна, корпоративна комуникация и смело се „гмуркат“ в общуване с целевата аудитория, изпълнено с мемета, самоирония, edgy (рязък, нагъл) изказ, небрежна автентичност, несъвършени и „ненапудрени“ постове… Дори безсмислено на пръв поглед съдържание или буквално осмиване на традиционния маркетинг. Тези черти правят марката близка ...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg