AdVenture БРОЙ /// Мениджър 05/25
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Марките сигурно са полудели
Възходът на щурия маркетинг
Марките сигурно са полудели

Възходът на щурия маркетинг


Социалните медии продължават да променят света на маркетинга. Един от най-горещите феномени, роден именно във виртуалното пространство, е Unhinged Marketing, който може да бъде преведен по няколко начина: маркетинг без задръжки, или разкрепостен, „развързан“, неконтролируем, див, откачен маркетинг. Този подход скъсва пъпната връв с всички (не)писани правила в класическия маркетинг, като залага на дръзкото, нестандартното, провокативното… Отклонявайки се от стандартния коловоз, маркетингът без задръжки не само комуникира посланието на марката, но изгражда и силна емоционална връзка с потребителите, основаваща се на разбиване на клишетата и бунтарство.
Зародил се като явление сред по-малките и независими марки в TikTok, днес този вид маркетинг превзема нови територии. В социалните медии става все по-голям броят на бизнесите, които ударно зарязват старата, скучна, стерилна, корпоративна комуникация и смело се „гмуркат“ в общуване с целевата аудитория, изпълнено с мемета, самоирония, edgy (рязък, нагъл) изказ, небрежна автентичност, несъвършени и „ненапудрени“ постове… Дори безсмислено на пръв поглед съдържание или буквално осмиване на традиционния маркетинг. Тези черти правят марката близка ...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
маркетинг
реклама
DuoLingo
Ryanair
Wizz
марки
брандинг
социални мрежи
поколение Z