AdVenture БРОЙ /// Мениджър 07/2025
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Специално, единствено и само за теб
Хиперперсонализацията предефинира маркетинга и ангажираността на потребителите
Специално, единствено и само за теб

Хиперперсонализацията предефинира маркетинга и ангажираността на потребителите


Днешният клиент е толкова овластен, изискващ, проницателен и разглезен, че класическите, основополагащи, универсални маркетинг стратегии просто не работят. Клиентът очаква взаимодействие с марката в реално време, което прецизно отразява всичките му специфични нужди, предпочитания, поведение, мечти. Точно това прави хиперперсонализацията – вече не толкова нов подход в маркетинга. Целта ѝ е да създава смислени и адекватни клиентски преживявания, които надхвърлят традиционната персонализация, изразяваща се в обикновеното добавяне на име в имейл, предлагане на продукти въз основа на минали покупки или сегментиране по възраст и локация. Нещата вече са на друго ниво с любезното съдействие на изкуствения интелект (AI), усъвършенствани анализи, машинно обучение и огромни количества данни в реално време.
Хиперперсонализацията прониква по-дълбоко под повърхността, като използва допълнителни данни от различни точки на контакт – поведение при сърфиране, уебсайтове и приложения, активност в социалните медии, търсене по ключови думи, данни за актуална геолокация, психологически характеристики, моментни настроения, емоции, CRM системи – дори движението на очите и офлайн взаимодействия. И та...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
маркетинг
хиперперсонализация
реклами
изкуствен интелект
AI
Бисер Костадинов