AdVenture БРОЙ /// Мениджър 07/2025
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Специално, единствено и само за теб
Хиперперсонализацията предефинира маркетинга и ангажираността на потребителите
Специално, единствено и само за теб
Хиперперсонализацията предефинира маркетинга и ангажираността на потребителите
Днешният клиент е толкова овластен, изискващ, проницателен и разглезен, че класическите, основополагащи, универсални маркетинг стратегии просто не работят. Клиентът очаква взаимодействие с марката в реално време, което прецизно отразява всичките му специфични нужди, предпочитания, поведение, мечти. Точно това прави хиперперсонализацията – вече не толкова нов подход в маркетинга. Целта ѝ е да създава смислени и адекватни клиентски преживявания, които надхвърлят традиционната персонализация, изразяваща се в обикновеното добавяне на име в имейл, предлагане на продукти въз основа на минали покупки или сегментиране по възраст и локация. Нещата вече са на друго ниво с любезното съдействие на изкуствения интелект (AI), усъвършенствани анализи, машинно обучение и огромни количества данни в реално време.
Хиперперсонализацията прониква по-дълбоко под повърхността, като използва допълнителни данни от различни точки на контакт – поведение при сърфиране, уебсайтове и приложения, активност в социалните медии, търсене по ключови думи, данни за актуална геолокация, психологически характеристики, моментни настроения, емоции, CRM системи – дори движението на очите и офлайн взаимодействия. И та...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
|

Ключови думи
маркетинг
хиперперсонализация
реклами
изкуствен интелект
AI
Бисер Костадинов