Volvo Trucks с първи продажби на електрически камиони

Volvo Trucks с първи продажби на електрически камиони

Volvo Trucks достави първите си електрически камиони за клиенти – камион за дистрибуция на логистичната компания DB Шенкер и камион за сметосъбиране на компанията за обработка и рециклиране на отпадъци Renova.

Първите изцяло електрически товарни автомобили – Volvo FL Electric и Volvo FE Electric са предназначени за градска дистрибуция, сметосъбиране и други дейности в урбанизираните зони. Серийното производство на новите модели ще започне в Европа през втората половина на 2019 година.

Електрическите автомобили без отработени газове и ниското им ниво на шум позволява да се извършват работни и доставни дейности през нощта, което намалява натоварването на пътищата през деня. Така в града се създават нови възможности за планиране на жилищната среда и инфраструктурата.

Volvo FL Electric

  • Товарен автомобил, задвижван изцяло с електричество, за дистрибуция, сметосъбиране и други приложения в градски условия, брутно тегло на композицията 16 тона.
  • Силова линия: Електромотор с максимална мощност 185 кВт (постоянна мощност 130 кВт) с 2-скоростна трансмисия от Volvo. Максимален въртящ момент на електромотора 425 Нм. Максимален въртящ момент на задния мост 16 кНм.
  • Капацитет: Литиево-йонни батерии, общо 100–300 кВтч.
  • Пробег: До 300 км.
  • Зареждане: Предлагат се две различни зарядни системи. CCS2: Бързо зареждане с максимална зарядна мощност 150 кВт, постоянен ток, и бавно зареждане с максимална зарядна мощност 22 кВт, променлив ток.
  • Време за зареждане: От изтощени до напълно заредени батерии: бързо зареждане: 1-2 часа (зареждане с постоянен ток), нощно зареждане до 10 часа (зареждане с променлив ток) с максимален капацитет на батерията до 300 кВтч.

Volvo FE Electric

  • Товарен автомобил, задвижван изцяло с електричество, за дистрибуция, сметосъбиране и други приложения в градски условия,
  • Брутно тегло на композицията 27 тона
  • Силова линия: Два електромотора с максимална изходяща мощност 370 кВт (постоянна мощност 260 кВт) с 2-скоростна трансмисия. Максимален въртящ момент на електромоторите 850 Нм. Максимален въртящ момент на задния мост 28 кНм.
  • Капацитет: Литиево-йонни батерии, 200–300 кВтч.
  • Пробег: до 200 км.
  • Зареждане: Предлагат се две различни зарядни системи. CCS2: Бързо зареждане с максимална зарядна мощност 150 кВт, постоянен ток, и бавно зареждане с  максимална зарядна мощност 22 кВт, променлив ток.
  • Време за зареждане: От изтощени до напълно заредени батерии (300 кВтч): CCS2 150 кВт около 1 час и 30 минути, при бавно зареждане: приблизително10 часа.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Министерството на здравеопазването дава препоръки за безопасно хранене през летните месеци
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?