Volvo Trucks с първи продажби на електрически камиони

Volvo Trucks с първи продажби на електрически камиони

Volvo Trucks с първи продажби на електрически камиони

Volvo Trucks достави първите си електрически камиони за клиенти – камион за дистрибуция на логистичната компания DB Шенкер и камион за сметосъбиране на компанията за обработка и рециклиране на отпадъци Renova.

Първите изцяло електрически товарни автомобили – Volvo FL Electric и Volvo FE Electric са предназначени за градска дистрибуция, сметосъбиране и други дейности в урбанизираните зони. Серийното производство на новите модели ще започне в Европа през втората половина на 2019 година.

Електрическите автомобили без отработени газове и ниското им ниво на шум позволява да се извършват работни и доставни дейности през нощта, което намалява натоварването на пътищата през деня. Така в града се създават нови възможности за планиране на жилищната среда и инфраструктурата.

Volvo FL Electric

  • Товарен автомобил, задвижван изцяло с електричество, за дистрибуция, сметосъбиране и други приложения в градски условия, брутно тегло на композицията 16 тона.
  • Силова линия: Електромотор с максимална мощност 185 кВт (постоянна мощност 130 кВт) с 2-скоростна трансмисия от Volvo. Максимален въртящ момент на електромотора 425 Нм. Максимален въртящ момент на задния мост 16 кНм.
  • Капацитет: Литиево-йонни батерии, общо 100–300 кВтч.
  • Пробег: До 300 км.
  • Зареждане: Предлагат се две различни зарядни системи. CCS2: Бързо зареждане с максимална зарядна мощност 150 кВт, постоянен ток, и бавно зареждане с максимална зарядна мощност 22 кВт, променлив ток.
  • Време за зареждане: От изтощени до напълно заредени батерии: бързо зареждане: 1-2 часа (зареждане с постоянен ток), нощно зареждане до 10 часа (зареждане с променлив ток) с максимален капацитет на батерията до 300 кВтч.

Volvo FE Electric

  • Товарен автомобил, задвижван изцяло с електричество, за дистрибуция, сметосъбиране и други приложения в градски условия,
  • Брутно тегло на композицията 27 тона
  • Силова линия: Два електромотора с максимална изходяща мощност 370 кВт (постоянна мощност 260 кВт) с 2-скоростна трансмисия. Максимален въртящ момент на електромоторите 850 Нм. Максимален въртящ момент на задния мост 28 кНм.
  • Капацитет: Литиево-йонни батерии, 200–300 кВтч.
  • Пробег: до 200 км.
  • Зареждане: Предлагат се две различни зарядни системи. CCS2: Бързо зареждане с максимална зарядна мощност 150 кВт, постоянен ток, и бавно зареждане с  максимална зарядна мощност 22 кВт, променлив ток.
  • Време за зареждане: От изтощени до напълно заредени батерии (300 кВтч): CCS2 150 кВт около 1 час и 30 минути, при бавно зареждане: приблизително10 часа.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ