УниКредит Булбанк: Промените в потребителското поведение ще се запазят и след пандемията

УниКредит Булбанк: Промените в потребителското поведение ще се запазят и след пандемията

Пандемията от COVID-19 трайно променя някои аспекти на потребителското поведение. Според информация на дигиталната платформа за потребителско банкиране The Financial Brand, 40% от потребителите вече пазаруват повече онлайн отколкото във физическите магазини, 38% поръчват храна за вкъщи, а 31% все повече ще използват мобилното и онлайн банкирането си.
„Статистиката ясно показва, че има ръст на тенденциите за използването на дигиталните канали - за банкови операции, но и за всякакво потребление - закупуване на стоки и услуги от хранителни стоки, инвестиция в образование и знание  през онлайн платформи, до сключване на споразумения по мораториум мерките.“, коментира на първата онлайн банкова пресконференция, организирана от УниКредит Булбанк, Теодора Петкова, главен изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на банката и добавя: "В тази криза, която постави под риск икономиката в световен аспект, но също така и здравето и живот на хората, стана ясно, че дигиталните банкови канали са тези, които едновременно отговарят на променящите се потребителски предпочитания, но също така са адекватният отговор, когато става въпрос за защита и безопасност.“

Думите й бяха потвърдени и от заместник-главния оперативен директор на УниКредит Булбанк и член на УС Септимиу Постелнику. „Промените, които наблюдаваме в потребителското поведение, ще останат и след като отмине непосредствената опасност от пандемията. Целта на УниКредит Булбанк е да бъде дигитален лидер, който отговаря бързо на промените в поведението на потребителите и им предлага лесни решения.“, посочи той.

В периода януари-април УниКредит Булбанк отчита 54% ръст на битовите плащания през Булбанк Мобайл, сподели Джакомо Волпи, директор Банкиране на дребно и член на УС на УниКредит Булбанк, който разказа за новите тенденции в поведението на клиентите на УниКредит Булбанк. За същия период обажданията към Центъра за контакт с клиенти нараства с 23%. Любопитно е, че тенденцията се запазва и при подаването на заявления за мораторим. Делът на електронно подписаните анекси е 46%, каза още той. По време на пресконференцията за първи път у нас  директорът Банкиране на дребно на УниКредит Булбанк представи и възможността човек да стане клиент на банката без задължително да посещава филиал. Услугата вече е достъпна за българки граждани над 18 години.

Единственото, което трябва да направят желаещите да станат клиенти на УниКредит Булбанк, е да свалят приложението за мобилно банкиране Булбанк Мобайл и да следват стъпките за откриване на нова сметка. Те включват процес по дистанционна идентификация чрез селфи. Цялата процедура отнема около 15 минути, а месечната такса е само 1.60 лева, уточни Юлиан Влахов, директор на управление Алтернативни канали в УниКредит Булбанк.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Кинозвездата Анджелина Джоли мина границата на Украйна пеша, властите задържаха бодигарда ѝ
Проучване: Разширяването на Вселената може би се забавя
Акционерите на Tesla одобриха пакета за възнаграждение на Мъск от 1 трилион долара
Решение в криза: Гръцки фермери продават за сватбени ритуали повредения си ориз
Турска минна компания откри златно находище за 1.7 милиарда долара
Gunvor се отказва от сделката за международните активи на "Лукойл"
Как малкият бизнес може да надмине големите марки?