Apple – най-скъпата марка за девета поредна година

Apple – най-скъпата марка за девета поредна година

Apple оглави рейтинга на най-скъпите търговски марки за девета поредна година. Компанията е оценена на 205,5 милиарда долара, което е с 12% повече в сравнение с 2018 г., показва класацията на американското издание Форбс.

На второ място се нарежда Google с оценка от 167,7 милиарда долара, или с 23 на сто повече от миналата година.

Трето място е за Microsoft – със 123,5 млрд. долара.

Общата стойност на 100-те най-скъпи бранда е 2,33 трилиона долара, което е с 8 процента повече, отколкото през миналата година. Най-бързо се вдига стойността на компаниите от сектора на информационните технологии и най-вече на Amazon, чиято стойност е нараснала с 37 на сто на годишна база, до 97 милиарда долара и заема четвърто място.

От рейтинга на топ-100-те световнит бранда 56 са на американски компании. Следват ги германските с 11 търговски марки, Франция със 7 и Япония с 6.

Петото място е за Facebook, следван от Coca-Cola, Samsung, Disney, Toyota и McDonald's.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм
Пеевски: КПК трябва да бъде закрита, за да престанат фалшивите драматургии, че била бухалка
Визита в Шотландия: Тръмп предупреди Европа да спре „ужасното нашествие“ от мигранти
На днешната дата 26 юли. Имен ден празнуват Параскева, Парашкева
Нова епизод: Черният леопард забелязан до шуменския кв. „Мътница“, местните жители са предупредени
Времето: Червени и оранжеви кодове за високи температури в цялата страна
Китайският премиер предложи международна организация за сътрудничество в изкуствения интелект
CNN: Сблъсъкът на астероида „Убиец на градове“ с Луната е опасен за сателитите и астронавтите