Apple – най-скъпата марка за девета поредна година

Apple – най-скъпата марка за девета поредна година

Apple оглави рейтинга на най-скъпите търговски марки за девета поредна година. Компанията е оценена на 205,5 милиарда долара, което е с 12% повече в сравнение с 2018 г., показва класацията на американското издание Форбс.

На второ място се нарежда Google с оценка от 167,7 милиарда долара, или с 23 на сто повече от миналата година.

Трето място е за Microsoft – със 123,5 млрд. долара.

Общата стойност на 100-те най-скъпи бранда е 2,33 трилиона долара, което е с 8 процента повече, отколкото през миналата година. Най-бързо се вдига стойността на компаниите от сектора на информационните технологии и най-вече на Amazon, чиято стойност е нараснала с 37 на сто на годишна база, до 97 милиарда долара и заема четвърто място.

От рейтинга на топ-100-те световнит бранда 56 са на американски компании. Следват ги германските с 11 търговски марки, Франция със 7 и Япония с 6.

Петото място е за Facebook, следван от Coca-Cola, Samsung, Disney, Toyota и McDonald's.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Навик, с който да намалите стреса и да увеличите щастието
Британската футболна легенда Дейвид Бекъм ще бъде удостоен с рицарско звание
Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС
Холивудската звезда Том Круз влезе в Книгата на рекордите за 16 скока с горящ парашут
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Германия отчита над 4 млрд. евро годишно загуби от кражби на дребно в магазините