Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Apple – най-скъпата марка за девета поредна година
Apple оглави рейтинга на най-скъпите търговски марки за девета поредна година. Компанията е оценена на 205,5 милиарда долара, което е с 12% повече в сравнение с 2018 г., показва класацията на американското издание Форбс.
На второ място се нарежда Google с оценка от 167,7 милиарда долара, или с 23 на сто повече от миналата година.
Трето място е за Microsoft – със 123,5 млрд. долара.
Общата стойност на 100-те най-скъпи бранда е 2,33 трилиона долара, което е с 8 процента повече, отколкото през миналата година. Най-бързо се вдига стойността на компаниите от сектора на информационните технологии и най-вече на Amazon, чиято стойност е нараснала с 37 на сто на годишна база, до 97 милиарда долара и заема четвърто място.
От рейтинга на топ-100-те световнит бранда 56 са на американски компании. Следват ги германските с 11 търговски марки, Франция със 7 и Япония с 6.
Петото място е за Facebook, следван от Coca-Cola, Samsung, Disney, Toyota и McDonald's.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.