Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Забавя се увеличаването на абонатите на Netflix
"Нетфликс" (Netflix) приключи 2021 г. със световните успехи на "Squid Game" и "Casa de Papel", но рекордната им аудитория не прикрива забавянето на увеличаването на новите абонати, което тревожи инвеститорите. Стрийминг платформата вече има 221,8 милиона абонати, което е малко под очакваните 222 милиона, се казва в комюникето за резултатите за четвъртото тримесечие на компанията, предават Франс прес и БТА.
"Нетфликс" вече очаква само 2,5 милиона нови абонати за сегашното тримесечие спрямо 4 милиона в периода от януари до март 2021 г. Толкова нисък е бил тримесечният й резултат през далечната 2010 година, когато платформата е имала само 13,9 милиона абонати.
Реакцията на Уолстрийт не закъсня и акциите на калифорнийската група изгубиха до 20 на сто от стойността си в електронната търговия след закриването на сесията.
Компанията, която спечели от здравните ограничения през 2020 г. и началото на 2021 г., обяснява това забавяне на растежа на абонатите с различни фактори, включително Covid-19, който продължава да оказва натиск върху икономиката и макроикономическите затруднения в различни части на света, най-вече в Латинска Америка.
"Няма нищо, което да куца при "Нетфликс", той просто се изправя пред все по-агресивна конкуренция. Така става по-трудно да се отличи и да привлече публиката", изтъква независимият анализатор Робърт Ендерле.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.