Забавя се увеличаването на абонатите на Netflix

Забавя се увеличаването на абонатите на Netflix

Забавя се увеличаването на абонатите на Netflix

"Нетфликс" (Netflix) приключи 2021 г. със световните успехи на "Squid Game" и "Casa de Papel", но рекордната им аудитория не прикрива забавянето на увеличаването на новите абонати, което тревожи инвеститорите. Стрийминг платформата вече има 221,8 милиона абонати, което е малко под очакваните 222 милиона, се казва в комюникето за резултатите за четвъртото тримесечие на компанията, предават Франс прес и БТА.

"Нетфликс" вече очаква само 2,5 милиона нови абонати за сегашното тримесечие спрямо 4 милиона в периода от януари до март 2021 г. Толкова нисък е бил тримесечният й резултат през далечната 2010 година, когато платформата е имала само 13,9 милиона абонати. 

Реакцията на Уолстрийт не закъсня и акциите на калифорнийската група изгубиха до 20 на сто от стойността си в електронната търговия след закриването на сесията. 

Компанията, която спечели от здравните ограничения през 2020 г. и началото на 2021 г., обяснява това забавяне на растежа на абонатите с различни фактори, включително Covid-19, който продължава да оказва натиск върху икономиката и макроикономическите затруднения в различни части на света, най-вече в Латинска Америка. 

"Няма нищо, което да куца при "Нетфликс", той просто се изправя пред все по-агресивна конкуренция. Така става по-трудно да се отличи и да привлече публиката", изтъква независимият анализатор Робърт Ендерле. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ