bTV засили водещата си позиция сред зрителите през ноември

bTV засили водещата си позиция сред зрителите през ноември

bTV засили водещата си позиция сред зрителите през ноември

bTV отбеляза ръст в зрителските си резултати през ноември, според актуални данни на ГАРБ. Всички праймтайм развлекателни шоупрограми и сериали на телевизията са добавили повече зрители, с което bTV засилва позицията си на най-предпочитания ТВ източник на забавление.

„България търси талант“ се утвърждава като най-големия ТВ хит тази есен, като привлече още повече зрители през ноември средно 1 245 000. Най-успешното риалити шоу на сезона – „Фермата“ – също добави аудитория миналия месец - 916 000 зрители почти всяка вечер.

[[{"fid":"344714","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":295,"width":687,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

bTV допълнително засили позицията си на първостепенен източник на информация, като през ноември повече зрители спрямо октомври са избрали да се информират за най-важните новини от централната емисия на bTV. Същата тенденция се вижда и при актуалните предавания – bTV Репортерите, 120 минути“ и „Лице в лице“ - всяко от които е привлякло по-голяма публика спрямо предходния месец и е затвърдило водещата си позиция по отношение и на жанра, и на часовия пояс.

„Тази сутрин“ остана аудиторен лидер сред сутрешните блокове с почти 39% дял (All4+) през ноември, следван от „Здравей, България“ по NOVA с 25,9% и „Сутрешен блок“ по БНТ1 с 11,4%.

Най-гледаният уикенд сутрешен блок през ноември беше съботното издание на „Тази събота и неделя“ с 28,3% дял, следван от „Събуди се“ по NOVA с 20,7% дял и сутрешния уикенд блок на БНТ1 с 11,7% дял.

[[{"fid":"344715","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":352,"width":693,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

bTV допълнително засили позицията си на първостепенен източник на информация, като през ноември повече зрители спрямо октомври са избрали да се информират за най-важните новини от централната емисия на bTV. Същата тенденция се вижда и при актуалните предавания – bTV Репортерите, 120 минути“ и „Лице в лице“ - всяко от които е привлякло по-голяма публика спрямо предходния месец и е затвърдило водещата си позиция по отношение и на жанра, и на часовия пояс.

„Тази сутрин“ остана аудиторен лидер сред сутрешните блокове с почти 39% дял (All4+) през ноември, следван от „Здравей, България“ по NOVA с 25,9% и „Сутрешен блок“ по БНТ1 с 11,4%.

Най-гледаният уикенд сутрешен блок през ноември беше съботното издание на „Тази събота и неделя“ с 28,3% дял, следван от „Събуди се“ по NOVA с 20,7% дял и сутрешния уикенд блок на БНТ1 с 11,7% дял.

 

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ