Полезни техники за добри идеи

Брейнстормингът остава един от основните методи за стимулиране на ума на рекламистите и екипите в рекламния бизнес.
Всяка рекламна кампания трябва да започне с добра идея, нали? Но какво се случва, когато раждането на тази идея се бави?
Независимо какви са продуктът или услугата, независимо в кой канал ще бъдат рекламирани (радио, телевизия, печат, онлайн), стартът е най-важен. Много често обаче не е достатъчно да седнеш и да си кажеш, че сега ще го правиш, докато ти хрумне чудесна идея. Затова се използват много, различни техники за брейнсторминг, които стимулират креативния процес.
Авторите в сайта chon.com разказват за няколко от тях, които биха могли да бъдат полезни и на други професионалисти, извън рекламата, за по-бързо раждане на творчески идеи.
Ето какви са:
• Кубичната перспектива. Тя стимулира участника в брейнстормига да погледне идеята от 6 различни гледни ъгъла и да реши дали е добра или не. Запишете идеята си. След това я приложете към 6 критерия: опишете я, сравнете я с нещо друго, асоциирайте я, анализирайте я, представете си я приложена на практика и след това опитайте да измислите всички възможни начини да й се противопоставите и да я оспорите.
• Изброяването на точки (Bullet Points). Тази техника е полезна когато вече има една идея и тя трябва да се разшири. Пише се основната тема или идея най-отгоре на бяло табло и след това се изписват отдолу вертикално всички други асоциации и думи, които хрумват от нея, изброени с точки. Практиката е подобна на тази на доктор Хаус от едноименния американски сериал, който изписва един под друг на бяло табло с маркер симптомите, за да сглоби пъзела и да разбере коя е болестта. Друг метод, който с визуалната си постройка стимулира появата на нови и нови идеи според авторите в chron е този със създаването на мрежа. В центъра й, в кръг се изписва основната идея. След това около нея се записват асоциациите свързани с линия към основната под формата на слънце.
"Клоуните" - новата реклама на Audi, която се хареса на феновете
• Свободното писане. Това е най-простичката и най-фундаментална техника на брейнсторминга, но много често работи. От нейното приложение много често възниква първоначалната идея на маркетинг кампанията. Вземете бял лист хартия и без да се замисляте напишете всичко, което ви хрумва на секундата във връзка с този продукт или услуга. Не се тревожете какво пишете и дали го пишете правилно. Само пишете каквото ви дойде на ум. Направете го в рамките на 10 минути. След това прегледайте каквото сте записали.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Блумбърг: Китай е премахнал забраната за доставки на Boeing след търговското примирие със САЩ
Компании |Цените на петрола се понижиха поради опасения относно нарастващото предлагане
Енергетика |Инвестиционните банки повишават прогнозите си за растежа на Китай след изненадващата сделка със САЩ
Икономика |Зеленски: Водят се ожесточени боеве по Донецкото и Курското направление
Свят |Новата икономика: Дълго покълващите "семена" на земеделските роботи
Икономика |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 12-ти до 18-ти май
Хороскоп |Генеративният изкуствен интелект променя SEO завинаги
Маркетинг |Имате ли нужда от дигитален детокс?
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 13 май. Рождениците днес
На днешната дата |Зеленски: Водят се ожесточени боеве по Донецкото и Курското направление
Свят |Може ли чревната флора да ни превърне в престъпници?
Наука и Здраве |Как технологиите променят енергийния пазар?
16-и зелен и енергиен форум |ADVERTORIAL

United Group International ще пусне в експлоатация ново оптично трасе, свързващо Гърция и Югоизточна Европа

Първо публично представяне на безплатния софтуер в помощ на хора, лишени от зрителни способности

Коментари
Няма въведени кометари.