Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|16-те кутийки на Сет Годин
Когато изпаднем в безизходица, обикновено се фокусираме единствено върху негативите и губим цялостната представа за положението си. Но, ако преразгледаме ситуацията, е много вероятно да открием, че всъщност разполагаме с повече позитиви. Ето какво споделя по темата американският маркетолог Сет Годин в личния си блог Seth’s Blog.
Дори и само от малък теч, една лодка ще потъне. Вие, от друга страна, не е нужно да сте перфектни, за да успеете. Представете си, че трябва да запълните една решетка от 16 полета с активите си. Ако имате бизнес, можете да добавите локацията, репутацията, служителите, предложенията, към които има голямо търсене, и прочее. Ако попълвате полетата спрямо вашата личност, може да включите резюмето си, уменията си и т.н.
Когато някой избира вас или вашите продукти, той отчита всичко, което имате да му предложите. Независимо дали търсите работа, или се опитвате да осъществите продажба, за хората рядко само едно нещо има значение. Когато настъпи някакво объркване, се обсебваме от само една от 16-те кутийки и игнорираме всички останали. Започваме да си казваме, че „никой от клиентите ни няма пари“, или че „с тази лоша икономика никога няма да продадем“. Вместо да използваме времето си, за да градим останалите 15 кутийки, просто седим в ъгъла и се притесняваме.
Като се фокусираме върху лошото и игнорираме останалите елементи от това, което прави продукта или кариерата ни значима, ние създаваме два проблема. Първият е, че вниманието ни изобщо няма ефект върху съществуващия проблем, а вторият е, че и другите кутии страдат.
Човешките същества обичат да са прави. Ако убедите себе си и приятелите си, че са настъпили наистина трудни времена и ще се провалите, вероятно именно това ще постигнете и с действията си.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Financial Times: Компаниите на Мъск преживяват силно текучество на управленски и инженерен персонал
Компании |МААЕ: Няма непосредствена опасност за Запорожката АЕЦ
Свят |МРРБ към Терзиев: За трите забавени проекта са констатирани нередности в документите
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |От днес терминалът в Александруполис работи на 75% от капацитета си
Енергетика |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |Федералното правителството на САЩ спря работа
Политика |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.