Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|16-те кутийки на Сет Годин
Когато изпаднем в безизходица, обикновено се фокусираме единствено върху негативите и губим цялостната представа за положението си. Но, ако преразгледаме ситуацията, е много вероятно да открием, че всъщност разполагаме с повече позитиви. Ето какво споделя по темата американският маркетолог Сет Годин в личния си блог Seth’s Blog.
Дори и само от малък теч, една лодка ще потъне. Вие, от друга страна, не е нужно да сте перфектни, за да успеете. Представете си, че трябва да запълните една решетка от 16 полета с активите си. Ако имате бизнес, можете да добавите локацията, репутацията, служителите, предложенията, към които има голямо търсене, и прочее. Ако попълвате полетата спрямо вашата личност, може да включите резюмето си, уменията си и т.н.
Когато някой избира вас или вашите продукти, той отчита всичко, което имате да му предложите. Независимо дали търсите работа, или се опитвате да осъществите продажба, за хората рядко само едно нещо има значение. Когато настъпи някакво объркване, се обсебваме от само една от 16-те кутийки и игнорираме всички останали. Започваме да си казваме, че „никой от клиентите ни няма пари“, или че „с тази лоша икономика никога няма да продадем“. Вместо да използваме времето си, за да градим останалите 15 кутийки, просто седим в ъгъла и се притесняваме.
Като се фокусираме върху лошото и игнорираме останалите елементи от това, което прави продукта или кариерата ни значима, ние създаваме два проблема. Първият е, че вниманието ни изобщо няма ефект върху съществуващия проблем, а вторият е, че и другите кутии страдат.
Човешките същества обичат да са прави. Ако убедите себе си и приятелите си, че са настъпили наистина трудни времена и ще се провалите, вероятно именно това ще постигнете и с действията си.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
The Guardian: Английски учени тестват ваксина срещу рецидив на два вида рак
Наука и Здраве |Мелони опитва да намали китайската собственост в ключови италиански компании
Икономика |Пекин скъса контактите си с президента на Чехия заради среща с Далай Лама
Свят |Китай създава чрез сливане най-голямата корабостроителна компания в света
Икономика |Европа е увеличила военната си помощ за Украйна през май и юни, сочат данни на германски институт
Свят |Възможно е Зеленски да участва на срещата Тръмп-Путин, но останалата част от Европа е изключена
Политика |Медузи спряха работата на най-голямата атомна централа в Западна Европа
Свят |НАТО оборудва полски вятърен парк в Балтийско море със сензори и радари
Свят |Кристиано Роналдо се сгоди за приятелката си сред 10-годишна връзка и пет деца
Спорт |Тръмп нареди да махнат от централни места в Белия дом портретите на Обама и Буш – баща и син
Свят |България вече съхранява слънчева енергия в батерии
Енергетика |Новата икономика: Кои страни в Европа предлагат най-добрата социална сигурност?
Икономика |Фалитите в Германия нарастват с най-бърз темп от октомври 2024 г.
Компании |

Коментари
Няма въведени кометари.