Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|12 предимства на инфлуенсър маркетинга
Тъй като платформите стават все по-креативни, създавайки изцяло нови екосистеми и нови собствени художествени движения, става по-трудно за марките да представят своите продукти и услуги в натоварените социални емисии, пише socialmediatoday.com.
TikTok е чудесен пример за това. Ако искате вашите промоции да се открояват в TikTok, не можете просто да пренастроите най-новата си телевизионна реклама или да избухнете в явна промоция на мобилните екрани на хората. Ключът към рекламата в TikTok е да се приведе в съответствие с потребителските тенденции и да направи вашето съдържание да изглежда възможно най-органично, така че да се вписва в по-широката платформа.
Същото важи и за Instagram или Snapchat Stories или промоции в Reddit. С течение на времето, когато платформите стават все по-дефинирани в аудиторията си, най-добрият начин да достигнете до тях е да научите потребителските тенденции и навици и да общувате с тях на предпочитания от тях език, какъвто и да е той. Което отнема време и инвестиции по различни фронтове.
Това е и причината сега повече марки да се насочват към инфлуенсър маркетинг, като средство за използване на творческите умения, стиловете на комуникация и обхвата на аудиторията на хора, които вече говорят правилния език, и могат да представят вашата марка пред ангажирана, активна аудитория във всяко приложение.
Това може да бъде чудесен начин за увеличаване на обхвата и повишаване на информираността за марката. За да даде по-добра представа за това, екипът на AmericaNoize събра този преглед на ключовите предимства на маркетинга на инфлуенсър. Струва си да се обмисли във вашия процес.
Подробностите можете да разгледате в инфографиката.
[[{"fid":"380181","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":4410,"width":791,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.