Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|3 ценни маркетинг урока от новата кампания на Nike
В края на юли американският спортен бранд Nike лансира ново рекламно видео, озаглавено „Не можеш да ни спреш“, а оттогава то е прегледано над 60 млн. пъти в социалните мрежи, което го прави ценен пример за маркетинга.
На фона на гласа на футболистката Меган Рапиноу в рамките на минута и половина се появяват лицата на общо 53-ма атлети, изявени в 24 спорта. Сред тях са Килиан Мбапе, Кристиано Роналдо, Колин Каперник и Серина Уилямс, а засегнатите теми са различията в расата, пола и установяването на равенство в спортния свят.
В Medium.com Никлас Гоке обръща внимание на това, което можем да научим от успеха на тази реклама.
Емоционален брандинг
Когато гледате рекламата за първи път, оставате с усещане за надежда, тоест това не е продукт, а емоция, която незабавно свързвате с конкретния бранд. В последните години рядко може да се забележи позиционирането на продукти във видеата на Nike, защото са заменени от продажбата на внушителни истории, които помагат за изграждането на лоялност у потребителите. Настоящата кампания не е изключение.
Добър монтаж
Находчивите и креативни техники на постпродукцията могат да създадат открояващи се послания. За да осъществи идеята си за клипа, екипът на рекламна агенция Wieden+Kennedy в Портланд преглежда общо над 4 хил. видеа, от които изважда необходимите за крайния продукт кадри. Прецизното им напасване е една от основните причини за успеха на кампанията.
Социална осъзнатост
Потребността от инклузивност и социална справедливост са по-важни от всякога и аудиторията го знае. Когато един човек си купи продукт от дадена компания, очаква много повече от просто предмет – той иска етична стойност, в която се припознава. Има хиляди примери за провалени брандове заради дискриминационните си тенденции, докато Nike не само включва всички цветове, етноси и представители на ЛГБТЕ+ общността, но и празнува тяхното съществуване.
Заключение
Живеем в момент от историята, в който всички спортни събития са временно отложени, включително дългоочакваните и желани от всеки атлет Олимпийски игри. В такъв момент индустрията има нужда от капка надежда, а Nike успява да я осигури с разказа си за това как засегнатите от пандемията милиони спортисти ще продължат да се тренират и да преследват целите си. Защото никой не може да ги спре.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.