Най-важните статистики за видеата в социалните мрежи през следващата година

Най-важните статистики за видеата в социалните мрежи през следващата година

В момент, в който визуалното съдържание онлайн вече е взело превес, поддържането на стратегия за видео маркетинг е от особено значение.

Ако планирате в бюджета за 2022 година да заделите инвестиция и за него, то екипът на платформата Deposit Photos събира на едно място най-важните статистики за видео маркетинга, Facebook, Instagram, TikTok и YouTube.

Вижте ги!

[[{"fid":"381485","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":5001,"width":680,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

По материал на Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
"Газпром" предупреждава Европа за риск от недостиг на газ през зимата
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
Зеленски: 60% от оръжията на украинската армия вече се произвеждат в Украйна
Никола Цолов втори във Формула 3, тимът му стана шампион
За пръв път в историята хора от общността на ЛГБТ участват официално в поклонение във Ватикана
След оплаквания: OpenAI ще реорганизира екипа, отговарящ за поведението на ChatGPT
Иван Иванов спечели титлата от Откритото първенство по тенис на САЩ при юношите