5 ефективни PR тактики за лидерство на мисълта

5 ефективни PR тактики за лидерство на мисълта

5 ефективни PR тактики за лидерство на мисълта

Една ефективна, ориентирана към резултатите PR стратегия не се основава единствено на това как даден стартъп може да се вмести в цикъла на новините. Тя се основава на това как стартиращият бизнес може да стане авторитет в своето пространство и да го прави последователно. Представянето на новини на журналистите е от съществено значение, но това е само едната страна на уравнението. За да правите модерен PR, вие също трябва да можете да генерирате съдържание в мащаб. Трябва да спечелите възможно най-много точки на допир с аудиторията си, като разбира се, се уверите предварително, че давате стойност. Ето пет тактики за лидерски тактики, които можете да включите във вашата PR стратегия.

Автори във водещи публикации 

Вероятно най-известната тактика за лидерство на мисълта е писането на авторски текстове за водещи публикации като Entrepreneur, Forbes, Techcrunch и др. За да направите това ефективно, трябва да сте сигурни, че пишете наистина ценно и иновативно произведение във вашата област на опит. Колкото по-задълбочена и богата е статията ви, толкова по-добре обикновено ще се представи пред читателите.

Винаги насърчавам клиентите си да подходят много технически с техните авторски линии. Това им помага да се позиционират като авторитет и кара публиката да оцени първоначалната стойност, получена от това произведение. Освен това медийната публикация получава добре написано парче, което не може да се намери другаде, пише Омри Хурвиц за Entrepreneur.

Теми в Twitter 

Twitter е мощен маркетингов инструмент. Това не е просто канал за споделяне на актуализации, но и платформа, където можете да се ангажирате с вашите клиенти и последователи. Темите в Twitter са чудесен начин да създадете завладяващо и интерактивно изживяване с вашата аудитория. Те ви позволяват да споделяте мислите си по-подробно и да отговаряте на въпроси от публиката.

Вашата цел тук трябва да бъде да създадете завладяващо изживяване, при което вашата аудитория би искала да коментира и да предложи свои собствени прозрения и мнения. Така вашата нишка да стане вирусна, като по този начин претендира за по-голяма информираност за вас и вашата марка и по-важното, шанс да предоставите стойност за много читатели.

Нишово интервю

Създаването на интервю под формата на подкаст или видео е може би най-ефективният начин за придобиване на ценен авторитет и ключови взаимоотношения. Възможността да интервюирате настоящи потребители, потенциални клиенти и други експерти от вашата област е сигурен начин да получите повече знания, да спечелите повече клиенти и да повишите авторитета на вашата марка, като бъдете свързани с други лидери във вашата област.

"Винаги препоръчвам тази тактика, тъй като тя има всички компоненти на ефективния съвременен PR. След като шоуто ви започне да набира по-голяма популярност, ще видите, че ще има още повече възможности, които идват от него, като спонсорства, медийни сделки и приходи от рекламни дялове", пише Хурвиц. 

Организиране на безплатни семинари 

Ще кредитирам тази тактика на моя скъп приятел и легендарен B2B маркетинг, Йоел Израел, който ме научи на силата да организирам безплатни семинари, одити на акаунти и консултантски сесии, за да генерирам доверие, авторитет и репутация във вашата професия.

Тази тактика ви позволява да се запознаете с подходящи потенциални клиенти и като им давате стойност предварително, това ги стимулира да работят с вас или да ви препоръчат на някой, по-подходящ за вашия продукт или услуга.

Стрийминг на живо

Стриймингът на живо е друг страхотен интерактивен начин за изграждане на връзка с вашата аудитория. Способността на слушателите да задават въпроси, да се присъединяват и да предоставят свои собствени прозрения, позволява изграждането на дълбоки взаимоотношения. Ключът тук е да се говори с публиката, а не на публиката.

Трябва да гледате на това така, сякаш сте създали платформа не само за себе си и вашата марка, но и за публиката, която да вземе активно участие в разговора. Подобно на нишките в Twitter, това ще позиционира вашия стрийвинг на живо да стане вирусен, като същевременно ще осигури предварителна стойност за по-широк кръг от ентусиазирани слушатели.

Мисленето извън рамката може да ви помогне при създаването на високо ниво на мисловно лидерско съдържание. Намирането на начини за създаване на интерактивно изживяване с вашата аудитория е от съществено значение, тъй като хората искат да споделят своите мисли, коментари и идеи с марките, с които взаимодействат. Бъдете отворени, добавете стойност предварително и се уверете, че слушате точно толкова, колкото говорите и пишете.

Източник: Омри Хурвиц за еntrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ