5 факта за рекламата в Google, които може би не знаете

5 факта за рекламата в Google, които може би не знаете

5 факта за рекламата в Google, които може би не знаете

Monumental Marketing е британска агенция, създадена от предприемача Джейми Лав и фокусирана върху подпомагането на клиентите си в разрастването им чрез дигитални и пиар решения. Текстът е от блога на агенцията и е публикуван със съгласието на екипа.

Pay-per-click рекламата е един от най-рентабилните начини да се позиционирате онлайн. Не е нужно да сте най-голямата компания в света, за да ви забележат. Всичко се свежда до това дали можете да го правите добре, затова подбрахме 5 факта, които може би не знаете за PPC.

Google е номофоб

Google отговаря за 95% от рекламните кликове на страниците на мобилните устройства. Тази информация е важна, защото означава, че рекламното ви съдържание трябва да бъде оптимизирано за малки екрани. Избягвайте разтегнатите изображения. Всички сме виждали поне един пример за ужасно мащабиране.

Релевантност

Важна част от РРС рекламата са CTR (click through rate – съотношението между броя кликове върху рекламата и броя на преглеждания) и CPC (cost per click – количеството пари, които ще платите на Google при клик върху криейтива ви в рамките на платформата). Колкото по-високо е съотношението, толкова по-релевантна е рекламата ви.

Тук е важно да запомните, че СРС ще е по-ниско, ако CTR има по-високи стойности. Затова се уверете, че формирате рекламната си стратегия около кампаниите, които ви дават възможно най-висок CTR.

Понякога трябва фокус върху негативите

Преглеждането на негативните ключови думи за кампаниите ви е изключително важно. Това са термините, за които конкретно не искате рекламите ви да се показват. Например ако продавате луксозен бранд, вероятно бихте отбелязали думи като „безплатен“ и „евтин“ като негативни, тъй като тези видове търсения няма да доведат до конверсии за вас.

Едно проучване на PPC кампаниите показва, че CTR-ът за една кампания е нараснал от 0.97% до 1.33% след задаването на негативни думи. Имплементирането на тези промени може да ви помогне да постигнете статистически чудеса като това, така че не се страхувайте да мислите негативно поне за минута!

PPC няма страх от алгоритми

Докато SEO може да е истинско минно поле, когато вземете предвид актуализациите на алгоритъма, PPC не е афектирано по същия начин. PPC рекламата е много повече под вашия контрол, което я прави по-привлекателна от органичното SEO, което процъфтява, независимо от тенденциите в търсачката.

Онлайн потребителите не са като Шерлок Холмс

Според платформата Marketing Tech News около 2/3 от онлайн търсачите на информация не могат да различат органичните резултати от платените реклами. Затова не трябва да се притеснявате. РРС си струва инвестицията, защото органичното излъчване е бавен и пасивен процес, когато разчитате единствено на SEO.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ