Магнити за трафик

Магнити за трафик

Можете да имате целия трафик в света, но ако не можете да конвертирате този трафик в потенциални клиенти, не можете да изградите фуния, която да ви помогне да правите продажби. Без продажби не можете да имате приходи. И без приходи не можете да реинвестирате обратно в трафик и генериране на потенциални клиенти. С електронна книга или безплатен курс имате възможност да стимулирате потенциални клиенти към вашия бизнес. Следващите пет източника на трафик са места, където можете да намерите хора за вашите "магнити". Някои от тези източници са безплатни, а някои от тях са платени, но е за препоръчване да започнете с безплатните източници на трафик и след това да се обърнете към платените източници на трафик.

Органичен трафик за търсене

Трафикът с органично търсене е трафикът, който идва от търсачките. Не е нужно да плащате за този трафик. Всяка търсачка има платени списъци за търсене и безплатни списъци - ако се уверите, че вашите страници се показват в резултатите от търсенето за конкретни ключови думи, тогава ще можете да използвате много трафик и няма да е необходимо да плащате за това.

Единственият проблем с органичния трафик на търсене е, че целевите ви страници няма да се класират лесно в търсачките. Търсачките предпочитат тежки страници със съдържание и те не класират добре целевите страници.

Трябва да насочите трафика за търсене към страници в блогове и след това да използвате онлайн инструмент за превръщане на посетителите в потенциални клиенти. За да получите добър трафик от търсене в страниците на вашия блог, трябва да имате страхотно съдържание, препратки и добра SEO страница.

Платен трафик за търсене

Друг метод за привличане на трафик към вашите водещи страници е от списъци с платено търсене. Обявите за платено търсене струват пари, но ако знаете как да конвертирате възможните си клиенти в продажби, тогава можете да си позволите да платите за кликванията. Можете да конфигурирате рекламите си с платено търсене на инструмент като Google Ads, където да настроите реклами с платено търсене в търсачката на Google.

Всяка търсачка има инструмент за реклама. Проучете различни търсачки, които ще ви помогнат да търсите продукти в рамките на една ниша. Можете да рекламирате и с тези източници. Хубавото на платения трафик за търсене е, че търсачките няма да се колебаят да насочат трафика към вашите водещи страници. Макар че е трудно да класирате страниците си с потенциални клиенти по органично търсене, няма абсолютно никакъв проблем с платеното търсене.

Единственият недостатък на платения източник на трафик е, че трябва да платите за него. Но ако можете да получите ROI от трафика, можете да го мащабирате бързо. Може да отнеме няколко седмици или месеци, за да започнете да получавате значителен органичен трафик към вашия уебсайт, докато платените реклами в мрежата за търсене могат да се мащабират бързо. Можете да преминете от 1000 посетители на ден до 10 000 посетители на ден само за една нощ. Просто трябва да увеличите рекламния си бюджет.

Показване на реклами

Дисплейните реклами са текстови и банерни реклами, които виждате на други уебсайтове. Много от дисплейните реклами се контролират от самата мрежа на Google, но те не са единственият тип дисплейни реклами.

Ако сте издател и искате да пускате реклами на уебсайта си, можете да се регистрирате за програмата Google AdSense и да пускате реклами на уебсайта си. Въпреки че не препоръчвам използването на дисплейни реклами за осигуряване на приходи от вашия уебсайт, това е добър начин да генерирате трафик като рекламодател, коментира за Еntrepreneur Дийпак Канакараджу, главен изпълнителен директор на LearnToday.com.

Предимства на дисплейните реклами:

  • Има неограничен източник на голям трафик, който да използвате.
  • Дисплейните реклами са евтини.
  • Можете да пускате текстови дисплейни реклами или графични реклами.
  • Можете да направите пренасочване с дисплейни реклами.

Недостатъци на дисплейните реклами:

  • Рекламите се показват на хора, които нямат намерение да купуват.
  • CTR (съотношение на кликване) ще бъде по-малко
  • Преобразуванията ще бъдат по-малко
  • Понякога може да получите невалидни кликвания върху рекламите си и пак да получите такса за това. Това са кликвания с ботове, а не реални човешки кликвания.
  • Дисплейните реклами се пренебрегват от хората и с времето стават по-малко ефективни.

Сега нека да разгледаме различните видове дисплейни реклами.

Дисплейни реклами на Google: Дисплейните реклами на Google са отличен източник на трафик, тъй като те не показват само графични реклами, но и текстови реклами. Когато пускате реклами в мрежата за търсене в Google, можете да активирате дисплейната мрежа заедно с нея. Google ще пусне комбинация от реклами в мрежата за търсене и дисплейни реклами. Въз основа на заявките за търсене, Google знае кой е по-вероятно да кликне върху дисплейните реклами и показва рекламите само на тях. Такива дисплейни реклами са добре насочени и получават по-добър CTR от общите банерни реклами.

Facebook реклами: Facebook е една от най-големите мрежи за дисплейни реклами в света. Те пускат реклами на платформата Facebook, но също така пускат реклами в Instagram и други уебсайтове (наречени мрежа от аудитории.)

Естествени реклами: Естествените реклами не изглеждат като реклами, но изглеждат като препоръки за съдържание. Един от недостатъците на естествените реклами е, че рекламите обикновено са с много ниско качество. Хората рекламират всякакви неща, когато става въпрос за естествени реклами. Но в същото време естествените реклами могат да осигурят много евтин трафик и са чудесни за брандиране.

Партньорски трафик 

Можете да дадете процентна комисионна от продажбите си на вашите партньори и да им позволите да популяризират вашите продукти. Ако продавате дигитален продукт, ще давате партньорска комисионна само за продажбите. Не е необходимо да давате комисионни за трафика, който се насочва към вашите страници. Това е безплатен начин за получаване на трафик.

Трафик от препращане

Можете да създадете кампания, в която да накарате хората да насочват други към отключване на оферти. Рефералните маркетингови кампании са подобни на партньорските кампании, но при тях няма парична комисионна. Идеята е, че давате награди на хората (най-вече цифрови продукти), когато хората насочват други хора към вашата марка. Не можете веднага да конвертирате тези препоръки в клиенти. Трябва да изградите доверие с тях, като използвате автоматизация на маркетинга. 

Източник: Дийпак Канакараджу, главен изпълнителен директор на LearnToday.com за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ