Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|7 идеи за създаване на изживяване във физически обект (част 2)
Да накарате клиентите да се връщат отново и отново във вашия магазин, ресторант, салон е важно за изграждането на лоялна база около бизнеса ви. Затова и Джоел Голдстийн, президент на Mr. Checkout Distributors, изтъква 7 начина да изградите около вашия физически обект такова изживяване, че потребителите да искат да ви посетят и следващия път.
В първата част на материала стана дума за възможността за тест преди покупката, съдействието при вземане на решение за нея, създаването на удобства и обвързването на преживяването в реалния магазин с онлайн средата. Ето над какво още да се замислят брандовете!
Променете изживяването при плащане
Хората не обичат да чакат. Колкото повече са на опашката, толкова по-вероятно е да не стигнат до касата. Независимо дали ще решите да заложите на опция за самообслужване, или ще наемете повече сътрудници, ускоряването на процеса по плащане би било от полза. Бързината на операциите около касовия апарат, независимо какви са те, влияят върху потребителското изживяване.
Забавлявайте ги
Ако можете да инвестирате в системи за забавление на клиентите, ще установите, че в крайна сметка се задържат повече и идват по-често. Имате спортен магазин? Създайте сезонни игри на място в обекта, отредено за тях. Бъдете креативни и по отношение на манекените – например при представяне на нова колекция поканете истински хора да позират със сетовете.
Освен това можете да заложите на виртуални проби на облекло… както и на всичко останало, което мислите, че би работило добре за бизнеса ви.
Фокусирайте се върху общността
Ако изградите общност около бизнеса си, потребителите ще са по-свързани с него. Една обикновена дарителска кампания е достатъчна за създаването на едно позитивно изживяване, създаващо усещането, че хората са част от общност. Информирайте за каузата, в която сте готови да вложите средства, събирайте дарения и накрая ги предайте към получателите заедно със своите собствени. Например можете да дарите процент от оборота или да събирате пари в благотворителни кутии.
***
Създаването на приятно изживяване във физически обект може да промени начина, по който функционира бизнесът ви. Ще усетите не само по-добри продажби, но ще видите и че клиентите ви са много по-отворени. Информирайте се за новите тенденции, разработвайте идеи в контекста на бранда ви. Не всички компании са еднакви и откриването на това, което наистина работи за вас, може да отнеме време. Просто бъдете креативни.
По материал на Джоел Голдстийн за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.