Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|7 съвета за изграждане на по-силна бранд общност
Бранд общностите променят начина, по който виждаме отношенията между марка и потребител. Общността на марката е съвкупност от лица, които взаимодействат както с марката, така и помежду си, за да се ангажират с предмет, свързан с марката. Лесно е да си представим как някои бранд общности могат да възникнат от нулата по естествен път. Но как трябва да го изградите умишлено от нулата?
Нека разгледаме точно защо е толкова полезно да имате по-силна общност на марката, която да поддържа вашия бизнес. Ако продавате кожени чанти и кожени изделия, можете да изградите общност, фокусирана върху хора, показващи любимите си стоки. Ако сте SaaS компания, може да стартирате форум, където клиентите да споделят идеи за персонализиране и техническа поддръжка. Ако управлявате йога студио, можете да насърчите своите потребители да се свързват помежду си и да практикуват йога в свободното си време.
В зависимост от структурата на вашата общност, вашите клиенти вероятно ще имат шанс да покажат своите покупки, служейки като линия за реклама на вашата марка, както и да се почувстват по-свързани с марката. Ето как да изградите по-силна общност на марката от самото начало.
Решете какъв да бъде основният фокус
Общностите обикновено не се появяват сами. Те се нуждаят от един вид катализатор, за да ги задействат. Какво ще свърже хората? Ще искат ли да обменят технически съвети помежду си? Ще се вълнуват ли от споделянето на рецепти? Ще искат ли да споделят изображения на последните си покупки? Тук е важно да направите проучване на пазара, да разберете клиентите си и да им дадете това, което искат.
Оформете личността на марката
Вашата компания е в центъра на цялата тази общност и ако тя няма силата да държи хората заедно, тя ще се разпадне. Прекарайте известно време в скулптуриране и усъвършенстване на личността на вашата марка, като се уверите, че тя е видима в цялата ви стратегия на общността.
Създайте бранд хъб на общността
Повечето търговски общности се обслужват най-добре с централен център, където клиентите ви ще събират, обменят информация и комуникират помежду си. Колкото по-централизирано и лесно достъпно е това, толкова по-добре. Някои търговски общности се опитват да използват канал за социални медии с групов акаунт, докато други се опитват да създадат свои собствени форуми от нулата.
Използвайте промоции и ангажименти на различни канали
Искате да достигнете до възможно най-много хора, така че използвайте силата на промоциите и ангажиментите за различни канали. Ако основната област на вашата маркова общност е форум на място, все пак трябва да се свързвате с хора в социалните медии и да говорите редовно с тях. Трябва също да използвате множество маркетингови канали, за да насочите хората към страниците на общността.
Стимулирайте участието
Можете да улесните създаването на по-силна общност като стимулирате хората да участват. Например, можете да организирате състезание (с награди), за да насърчите клиентите да представят най-добрите си снимки или видеоклипове. Или да стартирате програма за лоялност на клиентите, която насърчава потребителите на форума да отговарят на възможно най-много потребителски въпроси.
Отговаряйте и възпитавайте колкото се може повече
Докато брандовете обикновено се надяват на органична ангажираност на общността, ориентирана към клиентите, важно е и самата марка да се включи. Уверете се, че имате силен екип за социални медии или общности, който да ви помогне да отговорите на въпроси или коментари, така че клиентите ви да се чувстват забелязани и чути.
Поддържайте интереса
Подправете общността с нови конкурси, нови награди и нови песни за дискусия (или канали, чрез които клиентите ви могат да се включат). Ако нещата останат в застой, клиентите ви ще си тръгнат.
Подхранването и поддържането на дадена общност е много по-лесно, отколкото да се създаде такава. Ако се опитвате да създадете нова маркова общност от нулата, бъдете уверени, че след като положите необходимите усилия, ще имате по-лоялни клиенти и добра репутация, която може да ви следва с години.
Източник: Лари Алтън, независим бизнес консултант за Inc.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.