Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ако не ги ангажирате, губите
Изграждането на стабилна връзка с аудиторията ви ще доведе до по-голямо ангажиране – цел, към която всеки маркетолог се стреми. Ако някой реши да ви последва, вече сте една стъпка по-близо до целта. Ето няколко начина да задържите вниманието му по-нататък.
Разказвайте интересни истории
За да го направите, на първо място трябва да знаете на кого говорите. Определете аудиторията си – нужно е спрямо характеристиките ѝ да планирате как да въздействате.
Да разгледаме следния пример:
Магазин за здравословна храна продължава да се проваля в това да ангажира аудиторията. Съдържанието, което екипът споделя, е сложно, насочено към потребители с висок социален статус, запознати с продуктите и ползите, които носят. Спонсорираните постове в социалните мрежи продължават да носят малко ангажиране.
Как се подобрява това? Първо трябва да разгледате първичния си таргет. Може би повечето ви последователи знаят разликата между кафяв ориз и киноа, а може би са обикновени хора, които никога не са опитвали нито едното, нито другото. От вас зависи да разберете.
Запитайте се:
- Кои са последователите ви? – хора, които искат да ядат здравословно
- Какъв е проблемът им? – не знаят откъде да започнат и мислят, че не могат да се придържат към конкретен режим на хранене
- Как да им помогнем? – да ги научим и да им покажем откъде да започнат, за да се придържат към конкретен режим на хранене
Задавайте въпроси
Социалните мрежи са място за социализиране. Брандовете трябва да комуникират с аудиториите си и най-добрият начин това да се случи е задаването на въпроси.
Пробвайте с инструмента в историите на Instagram, предназначен именно за тази цел. Отговорите, които ще получите, могат да ви помогнат да планирате следващата си стратегическа стъпка. Попитайте нещо, свързано с предлаганите от вас продукти или услуги.
Бъдете активен слушател
Няма нищо по-лошо от бранд, който не слуша потребителите. Днес самите те изразяват щастие, удовлетворение, разочарование и всички останали емоции в социалните мрежи. Вие само трябва да ги изслушате и да приемете с усмивка градивната им критика, когато има такава. Все пак най-полезната обратна връзка, която можете да получите, е именно тази на клиента.
И помнете – разговорът в социалните мрежи не трябва да се върти около вас, а около тях – вашите потребители.
Едгарас Катинас за Medium.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.