Автоматизирай това

Автоматизирай това

Автоматизирай това

Разработката на нови технологии безспорно създаде повече възможности за маркетолозите. Автоматизацията вече играе голяма роля в комуникациите с потребителите. Смисълът на нейното съществуване и развитие е да опростява процесите на работа. Ето къде в дигиталното пространство се проявява и как да се възползвате от нея.

Рекламите в търсачките

Ако ви се е налагало да пишете копи за PPC реклами, вероятно може да се съгласите, че понякога е малко трудно. В интернет има редица системи, които могат да ви помогнат да генерирате автоматично високо релевантни текстове за рекламите си, една от тях е тази на Channable.

Автоматизирайки това действие, ще имате повече време за други неща, свързани с кампанията ви, като например отпимизацията и наддаването за позиции, още повече наддаването също може да бъде автоматизирано. Съществуват технологии, които въз основа на изкуствен интелект анализират времето и бюджета за ключовите ви думи.

Социалните мрежи

Те се превърнаха в най-доброто място в дигиталното пространство, с помощта на което да достигнете до таргет аудиторията си. Регулярното публикуване ви позволява да комуникирате директно с аудиторията си и да формирате позитивния си имидж.

Автоматизацията им ви позволява да насрочвате постове, които да бъдат публикувани на опрелена дата, в определен час, така че да фокусирате вниманието си и върху други задачи. Сред платформите, с които да постигнете това, ca Hootsuite и Buffer.

Имейл маркетингът

Да изпращате имейли до настоящи клиенти, да напомняте за себе си на старите, или пък да достигате до потенциални нови такива, всичко това може да бъде автоматизирано. Популярни избори за платформи тук са Mailchimp и Dotmailer, но можете да създадете и различни сегменти, които ще ви позволят да изпращате специфични имейли до различни аудитории, в зависимост от техните характеристики.

Онлайн магазините

Ако вие или клиентите ви са търговци и продават чрез едни от най-големите онлайн магазини, като например eBay или Amazon, автоматизацията помага за добавянето на нови продукти и редактирането на вече публикуваните списъци с такива. Платформата Channable разполага с интегратор, който позволява едновременно да качвате от едно място в няколко различни сайта своите оферти

Ако вече сте интегрирали някоя от изброените по-горе практики, поздравления! Адаптирани сте към технологичното бъдеще повече, отколкото си мислихте. Ако пък не, помнете, че с автоматизацията на определени процеси животът ви става по-лесен и имате възможност по-добре да организирате задачите си, затова действайте още сега.

Сени Уайтейкър за The Drum

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ