Сбъднаха ли се прогнозите?

За да задържат брандовете вниманието на аудиторията от милениали, влияеща се от социалните мрежи, трябва да заложат на изживявания, които са уникални, живи и интерактивни. Така смята Лейн Браунстийн, който е провеждал глобални кампании за компании от разнообразни индустрии, сред които Google, Microsoft, Virgin, Samsung, Nike, Heineken, Marc Jacobs и Universal.

В своя TED лекция от 2018 г. той разказва за бъдещето на маркетинга. Дали прогнозата му се е сбъднала и кое от казаното вече е „настояще“?

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Шефът на Nvidia Дженсън Хуан изравни Уорън Бъфет по богатство
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
САЩ налагат мита от 30% върху вноса от ЕС и Мексико