Сбъднаха ли се прогнозите?


За да задържат брандовете вниманието на аудиторията от милениали, влияеща се от социалните мрежи, трябва да заложат на изживявания, които са уникални, живи и интерактивни. Така смята Лейн Браунстийн, който е провеждал глобални кампании за компании от разнообразни индустрии, сред които Google, Microsoft, Virgin, Samsung, Nike, Heineken, Marc Jacobs и Universal.

В своя TED лекция от 2018 г. той разказва за бъдещето на маркетинга. Дали прогнозата му се е сбъднала и кое от казаното вече е „настояще“?

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Къде изчезна Сергей Лавров?
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Орбан получи отсрочка от Тръмп за санкциите върху вноса на руски петрол
Флорентинският диамант: Съкровището, което беше в неизвестност цял век
Пшеницата в САЩ поскъпва, в Европа остава стабилна
На фокус следващите седем дни: Среща на върха за климата и надежди за подновяване на работата на US правителството
Кристалина Георгиева: С еврото България ще привлича повече инвестиции
Дилемата на Виктор Орбан - руски петрол или благоволението на Тръмп