Сбъднаха ли се прогнозите?


За да задържат брандовете вниманието на аудиторията от милениали, влияеща се от социалните мрежи, трябва да заложат на изживявания, които са уникални, живи и интерактивни. Така смята Лейн Браунстийн, който е провеждал глобални кампании за компании от разнообразни индустрии, сред които Google, Microsoft, Virgin, Samsung, Nike, Heineken, Marc Jacobs и Universal.

В своя TED лекция от 2018 г. той разказва за бъдещето на маркетинга. Дали прогнозата му се е сбъднала и кое от казаното вече е „настояще“?

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Борисов: Ако бях сам, бих подал оставка веднага
Финтех компанията Revolut ограничи преводи в карти, издадени от над 50 държави
Рубио: Основният спорен въпрос в преговорите са 20% от Донбас, контролирани от Киев
Мирчев: "Защо лъжеш?", Пеевски: "Не на омразата!"
Бившият собственик на Pornhub с интерес към активите на Лукойл
Европейската прокуратура повдигна официално обвинения на бившия първи дипломат на ЕС Федерика Могерини
Д-р Стояна Нацева: Българката, която превръща човешката трансформация в стратегически ресурс за лидерство и бизнес