Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Без пропуски
По време на борбата с COVID-19 природата на имейл маркетинга се промени. Обемите от имейли се увеличиха, тъй като много хора правеха покупки и бизнес онлайн, когато трябваше да си бъдат у дома. Имейл маркетингът отново излезе на преден план за брандовете.
Докато броят на ваксинираните постепенно се увеличава, а някои хора възобновяват ежедневието си сега, как може бизнесът да се възползва от имейл маркетинга?
Следват 4-те най-важни елементи, които трябва да включите в имейлите си, за да извлечете най-големи ползи от тях.
Сегментиране на персоналното изживяване
Освен сегментиране на потребителите в началото, когато са купили за първи път вашия продукт или са се абонирали за нюзлетъра ви, опитайте да навлезете още в дълбочина. Това може да ви помогне да разберете специфичните им нужди, за да осигурите по-добро преживяване и занапред.
Например можете да събирате повече данни за клиентите, включително за техните интереси и предпочитания, когато купуват нещо. Използвайте данните, за да разберете по-добре техните притеснения и скрити желания, така че да можете да приспособите към това съдържанието и кампаниите си.
Експериментирайте с времето на изпращане на имейла
Анализ на потребителското поведение в различни времеви периоди – по време на извънредното положение и сега – провежда съоснователят и главен изпълнителен директор на Ongage, Хайм Пекел. Според него в началото на пандемията е имало ясно време за изпращане на имейли и генериране на голямо количество кликове. Сега обаче е трудно да се препоръча точно определен час от денонощието за това. Вероятната причина е, че когато хората се връщат към нормалния си начин на живот, техните графици се изпълват с повече социален живот.
Пекел предлага на бизнесите да променят навиците си на изпращане на имейли: „Ако разчитаха на единственото най-добро време за изпращане преди или по време на COVID, може да са пострадали по отношение на CTR и трябва да се адаптират“, коментира Пекел.
Реална и автентична персонализация
Хората бяха принудени да стоят в домовете си разделени едни от други физически по време на пандемията. Ето защо личната връзка никога не е била по-желана от клиентите.
Вместо роботизирано съдържание, което се фокусира върху промотиране на продукти, лична нотка в имейлите ще накара потребителите да се чувстват свързани и разбрани. Реалната и автентична персонализация чрез имейл маркетинга ще ви помогне да изградите силна връзка с клиента. По този начин е по-вероятно хората да се доверяват на препоръките ви и да купуват вашите продукти.
Покажете човечност и емпатия
В днешни дни хората са все по-наясно с обществените дела. Според доклада за потребителската култура на 5W за 2020 г. 83% от потребителите са повлияни, когато дадена марка подкрепя кауза, която и самите те подкрепят. Тя може да е свързана с обществен проблем, околна среда, политика.
Хората жадуват да бъдат разбрани. Ако им покажете, че ви е грижа за това, вместо да се фокусирате само върху това как да подобрите продуктите или услугите си, те биха усетили вашата човечност. Ако отстоявате кауза, която интересува клиентите ви, те ще се чувстват още по-свързани с бранда и ще го подкрепят допълнително.
***
Не губете ползите от усилията, които сте вложили в имейл маркетинг по време на пандемията. Използвайте това, което имате, за да спечелите повече доверие и продажби от клиентите си.
По материал на Ротем Гал, съосновател на Insights Beyond, за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.