Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|„Безкрайното предизвикателство на манекена“ - една силна кампания от Брюксел
Това видео показва учени и професори в медицинска лаборатория да участват в предизвикателство, в което всеки от тях трябва да не мърда "като манекен", докато ги снима подвижна камера. Почти всички от хората издържат съвсем малко във фиксирана поза и започват да се движат не след дълго. Само един остава парализиран докато другите си тръгват - това е млад мъж с АЛС. Той е пациент.
АЛС е амиотрофична латерална склероза (понякога наричана болест на Лу Гериг или болест на Шарко) - неврологично заболяване, характеризиращо се с прогресивна дегенерация на моторните неврони – клетки в гръбначния и главния мозък, което води до парализа и почти неотменимо - смърт.
Видеото е на организацията ALS League в Белгия. Разпространява се под мотото "Предизвикателството на манекена". Цели да изтъкне спешната нужда от набиране на още средства за научни изследвания за борба с тежката болест.
Кампанията е майсторски направена, силно въздейства. Тя е на агенция Publicis Брюксел, посочва campaignlive.co.uk.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.