Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Brand awareness – новата цел в маркетинга
Вероятно все по-често попадате на фразата brand awareness, която се свързва с изграждането на солидно доверие и информираност за марката. Все пак, ако таргет аудиториите ви не познават или не вярват във вашия бранд, как изобщо ще увеличите потребителите и продажбите си? Вижте няколко иновативни начина за повишаването на собствения ви brand awareness, които Андрю Медъл, предприемач и дизайнер, сподели за Entrepreneur.com.
Изпробвайте Google AdSense
С помощта на платена реклама можете да излъчите името си пред много голяма част от таргет аудиторията си. Рекламният сървър AdSense показва най-доброто място за позициониране на рекламите ви. Чрез технологията за машинно обучение, рекламите ви автоматично ще излизат в сайтове, релевантни за марката ви. Така максимално ефективно ще достигате до аудиторията си, за да получите още brand awareness.
Брандирайте и стилизирайте опаковките си
Ако предлагате доставка до адрес на продуктите си, можете да накарате потребителите да се почувстват специални, като брандирате опаковката, така че да изглежда по-скоро като подарък, отколкото като нещо, за което са си платили.
Добрият външен вид може да създаде емоционална връзка, която да е по-трайна даже от използването на поръчания продукт. А това означава, че ще се върнат отново, защото ще се сетят за доброто отношение, което вече са получили от вас.
Това е допълнителна възможност да дадете задоволително потребителско изживяване и да се отличите от конкурентите си на пазара. Брандирайте опаковките си още сега, защото в противен случай изпускате още един шанс да напомните на публиката за вас. А това никога не е излишно.
Опитайте с инфлуенсъри
Докато тази тенденция е актуална, я използвайте, за да повишите вашия brand awareness. Ако все още не сте опитали с инфлуенсъри, свържете се с тези, които биха имали интерес да промотират марката ви. Те вече са изградили доверие със собствената си аудитория, така че веднъж щом споменат за продуктите и бизнеса ви в дигиталното пространство, ще увеличат информираността на потребителите за вас.
Марката Ikonick например продава на потребителите картини и използва инфлуенсъри, които се занимават промотиране на изобразително изкуство и пособия, свързани с него, както и Инстаграм фотографи.
Проучете възможностите на SEO
Повечето потребители не стигат до края на първата страница в търсачките и обикновено виждат единствено първите няколко резултата. Помислете само колко важно е да сте сред първите – по този начин ще се отличите като лидер и експерт в индустрията си. За да оборите конкурентите си в SEO обаче, трябва да проучите стратегиите. Jaaxy.com е един от инструментите, който ще ви помогне в проучването на специфични ключови думи.
Редактор: Габриела Беличовска
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.