Бранд събития във виртуалния свят: Част 1

Бранд събития във виртуалния свят: Част 1

Виртуалните събития се превръщат в нашумяващ тренд тази година, който позволява на хората и цели общности да останат свързани в една безпрецедентна за новия век ситуация, каквато е пандемията.

Затова за платформата Later.com Моник Томас споделя няколко идеи за онлайн мероприятия за бизнеса ни.

Регулярни Instagram срещи в реално време

С помощта на Instagram Live имате няколко опции да останете близки с аудиторията си. Една от тях са събитията с въпроси и отговори, които позволяват да поканите гости, обвързани с вашата индустрия, и да дадете възможност на потребителите да се почувстват значими, комуникирайки с тях чрез бранда ви.

Можете да насърчите хората да ви изпратят въпросите си предварително или да ги оставите да го направят в реално време.

Компанията Well+Good например направи серия от такива събития заедно с писателката Лейтъм Томас, която проведе няколко разговора с хора от уелнес индустрията.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Well+Good (@iamwellandgood) on

Можете да използвате Instagram и за демонстрации, подобно на бранда That Cheese Plate, който с няколко живи включвания покани различни гости да си поговорят и да готвят заедно с аудиторията.

Разговори в Zoom

Тази платформа също дава много възможности за изява. Например уелнес компанията The Villij организира интервюта с терапевти, здравни специалисти и много други лица, обвързани с дейността на марката.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by The Villij™ (@thevillij) on

За да мотивирате хората да се включат, можете да организирате и ексклузивно събитие с лимитиран брой гости, подобно на експерта по грижа за кожата Шанел Тайлър. До 30 души е позволено да се присъединяват към 1-часовия ѝ курс за процедури за кожата.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by C H A N E L (@buymechanel) on

На живо с Facebook общността

Тази социална мрежа е подходяща както за изброените по-горе активности, така и за куизове. Това можете да направите с инструмента LiveReacting, който позволява да добавяте интерактивни елементи и графики към Facebook Live. Този подход използва канадската компания Rakuten Kobo.

Всяко събитие имаше тема, свързана с определена книга, а аудиторията имаше възможност да спечели ваучер или електронен четец.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ