Бранд събития във виртуалния свят: Част 1

Бранд събития във виртуалния свят: Част 1

Виртуалните събития се превръщат в нашумяващ тренд тази година, който позволява на хората и цели общности да останат свързани в една безпрецедентна за новия век ситуация, каквато е пандемията.

Затова за платформата Later.com Моник Томас споделя няколко идеи за онлайн мероприятия за бизнеса ни.

Регулярни Instagram срещи в реално време

С помощта на Instagram Live имате няколко опции да останете близки с аудиторията си. Една от тях са събитията с въпроси и отговори, които позволяват да поканите гости, обвързани с вашата индустрия, и да дадете възможност на потребителите да се почувстват значими, комуникирайки с тях чрез бранда ви.

Можете да насърчите хората да ви изпратят въпросите си предварително или да ги оставите да го направят в реално време.

Компанията Well+Good например направи серия от такива събития заедно с писателката Лейтъм Томас, която проведе няколко разговора с хора от уелнес индустрията.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Well+Good (@iamwellandgood) on

Можете да използвате Instagram и за демонстрации, подобно на бранда That Cheese Plate, който с няколко живи включвания покани различни гости да си поговорят и да готвят заедно с аудиторията.

Разговори в Zoom

Тази платформа също дава много възможности за изява. Например уелнес компанията The Villij организира интервюта с терапевти, здравни специалисти и много други лица, обвързани с дейността на марката.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by The Villij™ (@thevillij) on

За да мотивирате хората да се включат, можете да организирате и ексклузивно събитие с лимитиран брой гости, подобно на експерта по грижа за кожата Шанел Тайлър. До 30 души е позволено да се присъединяват към 1-часовия ѝ курс за процедури за кожата.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by C H A N E L (@buymechanel) on

На живо с Facebook общността

Тази социална мрежа е подходяща както за изброените по-горе активности, така и за куизове. Това можете да направите с инструмента LiveReacting, който позволява да добавяте интерактивни елементи и графики към Facebook Live. Този подход използва канадската компания Rakuten Kobo.

Всяко събитие имаше тема, свързана с определена книга, а аудиторията имаше възможност да спечели ваучер или електронен четец.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
На днешната дата, 15 септември. Рождениците днес
Американски дипломат изрази съжаление за имиграционната акция срещу южнокорейски работници
Златното правило на дядо, превърнало внука му в един от най-влиятелните хора на планетата