Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|4 технологични предизвикателства за маркетолозите от CES 2020
Освен редица иновативни решения на отминалото изложение за потребителски техника в Лас Вегас се откроиха и няколко нови технологични предизвикателства за маркетолозите. Тях споделя за Medium.com Емили Венгърт, вицепрезидент на Huge.
Публично и персонализирано съдържание
Несъмнено най-важната тенденция представи Delta Airlines в партньорство с Misapplied Science – способностите на т.нар. борд на паралелната реалност беше представен по време на изложението, показвайки съобщения на 100 различни хора на един и същи екран едновременно.
Технологията позволява на потребителите да се включат, след като сканират бордната си карта и дадат достъп до точното място, на което се намират на летището. Когато погледнат към екрана, специалните пиксели им показват персонализирани за тях съобщения, в зависимост от ъгъла на гледане. Това им позволява много по-бързо да се ориентират къде да получат повече информация, накъде да се отправят, за да стигнат до полета си и др.
Гласът
Навсякъде имаше табели „работи с Google Home и Amazon Alexa“. Гласовете бяха във всичко – от четките за зъби, през конструкторите на Lego и часовниците до колите. Гласът се превръща в стандарт. Какъв ще бъде вашият?
Каква е „дийпфейк“ стратегията ви?
Имаше редица примери за „дийпфейк“ технологии, които имитират хора или аватари, демонстриращи качества, подобни на човешките.
В това отношение на преден план излезе Neon на Samsung, която показа видеа на компютърногенерирани хора, които изглеждат 100% истински. Магията е в типично човешките им недостатъци.
Маркетолозите трябва да започнат да мислят за това дали брандът им трябва да се чувства задължен да признае, когато потребителите не говорят с истински хора. Подготвяйте потребителските очакванията за сблъсъка с изкуствения интелект и избягвайте да внушавате у тях чувството за предателство.
3D съдържанието е важно
3D технологията продължава да се развива, а добавената реалност (AR) беше навсякъде по време на изложението. Вече имаме и много приложения, обвързани с нея, на смартфоните си. AR ще е водеща тенденция и в маркетинга, позволяваща създаването на още по-атрактивно съдържание и нов начин за взаимодействие с потребителите.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.