Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Чистотата продава
По време на пандемията потребителите направиха някои значителни промени в начина си на живот. За да успяват, бизнесите трябва да подобрят чистотата и хигиената на своите точки на продажби. Собствениците на магазини, които изпълняват изобилие от ежедневни задачи, може да забележат по-щастливи клиенти на касите, пише Крис Дел Гранде за Inc.
На какво брандовете да обърнат внимание във физическите си обекти?
Чисти врати и прозорци
Ако вратите не се контролират от сензори, потребителите трябва да докоснат дръжките им, за да влязат. Ангажирането на персонала с честата поддръжка на входа и стъклата, които хората докосват десетки пъти на час, е важно за защитата от COVID-19.
В допълнение добре почистеният магазин е приветлив за онези, които пазаруват по-дълго. Купувачите, които са по-внимателни към детайлите, може да споделят новината за чистия ви магазин и с други хора в района.
Чистота около касите
Това е едно от последните места, през които купувачът трябва да се придвижва възможно най-безпроблемно и безопасно.
За поддържането на чисти повърхности там можете да заложите на препарати с агенти за борба с микробите, редовно почистване на лентата и гишето, щитове от плексиглас.
Освен това служителите, които работят с пари и кредитни карти, може да предадат определени вируси на други хора от персонала или на клиенти. Затова е важно касиерите да носят ръкавици и да ги сменят през чести интервали от време.
Все по-голям брой клиенти плащат за стоки и услуги чрез банкова карта, което им позволява да пазаруват без контакт с други хора. Осигурете им тази възможност.
Почиствайте количките и кошниците
Дори и да влезе за 2-3 артикула в обекта ви, един купувач може да използва кошница, вместо да препълва ръцете си с продукти. Уверете се, че и кошниците, и количките се дезинфекцират след всяко ползване.
Дори едно обикновено почистване може да доведе до позитивни финансови резултати и повече популярност за бранда ви.
Крис Дел Гранде, президент и съосновател на Valued Merchant Services, за Inc
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.