Да пробиеш ниша в пренаселен пазар: Част 2

Да пробиеш ниша в пренаселен пазар: Част 2

Да, така е - повечето, ако не всички индустрии, са пренаситени. Има много креативни идеи и с бързия начин, по който светът напредва чрез социалните мрежи и дигиталната комуникация, пазарите бързо се наводняват. Но това не е причина да напуснете кораба. Ако сте открили, че започвате бизнес на пренаселен пазар, е време да определите нещата, които ви отличават, и как можете да привлечете правилните клиенти.

В първата част от материала стана дума за откриването на забравените клиенти в индустрията и създаване на решения за тях, както и за създаването на уникално изживяване, което само вие предлагате.

Ето както още препоръчва Шама Хайдер пред изданието Inc.

Улеснете живота на клиента

Бъдете най-добрата, най-гъвкавата, функционална и адаптивна опция. Улеснявайте живота на клиентите.

Revenue.io например създаде платформа, която да помогне на B2B компаниите да управляват продажбите от един инструмент. При технологиите за B2B продажби повечето компании или откриват прозрения, или предоставят инструменти, за да действат въз основа на тези прозрения. Revenue.io зае ниша, като предостави и двете. Тяхната задвижвана от изкуствен интелект платформа улавя данни от разговори на купувачи и продавачи и предоставя препоръки за това какво ще работи най-добре за всеки екип.

Дайте най-добрата възвръщаемост на инвестициите

Не е нужно да предлагате най-евтиния продукт на пазара, но трябва да предложите най-добрата възвръщаемост на инвестициите. Помислете как можете да спестите долари на клиентите си, докато използват вашия продукт. Това може да означава, че предлагате вътрешна, постоянна поддръжка с високи оценки за обслужване на клиенти, така че потребителите да не губят време и пари в чакане.

Можете да предложите и възвръщаемост, като определите къде клиентите на вашия пазар губят пари и се превърнете в решение за спестяването на този разход.

***

Винаги ще има клиенти, чиито нужди не са задоволени, или начин на преоткриване на клиентското изживяване. Брейнстормингът и проучванията са ваши приятели в този процес. Когато комбинирате страхотна идея с рентабилност, лекота на използване, персонализирано изживяване и разбиране на нуждите на потребителите, ще намерите нишата си и ще се откроите.

Шама Хайдер, основател и главен изпълнителен директор на Zen Media, за Inc

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
"Газпром" предупреждава Европа за риск от недостиг на газ през зимата
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
Зеленски: 60% от оръжията на украинската армия вече се произвеждат в Украйна
Никола Цолов втори във Формула 3, тимът му стана шампион
За пръв път в историята хора от общността на ЛГБТ участват официално в поклонение във Ватикана
След оплаквания: OpenAI ще реорганизира екипа, отговарящ за поведението на ChatGPT
Иван Иванов спечели титлата от Откритото първенство по тенис на САЩ при юношите