Да пробиеш ниша в пренаселен пазар: Част 2

Да пробиеш ниша в пренаселен пазар: Част 2

Да пробиеш ниша в пренаселен пазар: Част 2

Да, така е - повечето, ако не всички индустрии, са пренаситени. Има много креативни идеи и с бързия начин, по който светът напредва чрез социалните мрежи и дигиталната комуникация, пазарите бързо се наводняват. Но това не е причина да напуснете кораба. Ако сте открили, че започвате бизнес на пренаселен пазар, е време да определите нещата, които ви отличават, и как можете да привлечете правилните клиенти.

В първата част от материала стана дума за откриването на забравените клиенти в индустрията и създаване на решения за тях, както и за създаването на уникално изживяване, което само вие предлагате.

Ето както още препоръчва Шама Хайдер пред изданието Inc.

Улеснете живота на клиента

Бъдете най-добрата, най-гъвкавата, функционална и адаптивна опция. Улеснявайте живота на клиентите.

Revenue.io например създаде платформа, която да помогне на B2B компаниите да управляват продажбите от един инструмент. При технологиите за B2B продажби повечето компании или откриват прозрения, или предоставят инструменти, за да действат въз основа на тези прозрения. Revenue.io зае ниша, като предостави и двете. Тяхната задвижвана от изкуствен интелект платформа улавя данни от разговори на купувачи и продавачи и предоставя препоръки за това какво ще работи най-добре за всеки екип.

Дайте най-добрата възвръщаемост на инвестициите

Не е нужно да предлагате най-евтиния продукт на пазара, но трябва да предложите най-добрата възвръщаемост на инвестициите. Помислете как можете да спестите долари на клиентите си, докато използват вашия продукт. Това може да означава, че предлагате вътрешна, постоянна поддръжка с високи оценки за обслужване на клиенти, така че потребителите да не губят време и пари в чакане.

Можете да предложите и възвръщаемост, като определите къде клиентите на вашия пазар губят пари и се превърнете в решение за спестяването на този разход.

***

Винаги ще има клиенти, чиито нужди не са задоволени, или начин на преоткриване на клиентското изживяване. Брейнстормингът и проучванията са ваши приятели в този процес. Когато комбинирате страхотна идея с рентабилност, лекота на използване, персонализирано изживяване и разбиране на нуждите на потребителите, ще намерите нишата си и ще се откроите.

Шама Хайдер, основател и главен изпълнителен директор на Zen Media, за Inc

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ