Дан Кобли: Какво ме научи физиката за маркетинга


Изглежда, че физиката и маркетинга нямат много общи черти, но Дан Кобли е пристрастен и към двете. Той ги съпоставя, използвайки втория закон на Нютон, принципа за несигурност на Хайзенберг, научния метод и втория закон на термодинамиката, за да разясни основните теории на маркетинга.

Налични са субтитри на български.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Борисов: Ще бъдем консолидирни тези дни, не на инат, а за да влезем в еврозоната
Тръмп пред Politico: Ситуацията в Европа е тежка и заплашва бъдещето на континента
Зеленски: Готови сме за прекратяване на огъня срещу енергийни обекти, ако Русия се съгласи на това
Албанският „Крал на бягствата“ се измъкна за четвърти път от италиански затвор
Саудитска Арабия позволява на богати чужденци да си купуват алкохол
Има 7 вида почивка. От кой тип се нуждаете?
Затвор ол инклузив: Турция строи огромна съдебна зала за едновременни процеси срещу стотици обвиняеми
Парадоксът на успеха – защо постигането на вашите целите няма да ви направи щастливи