Дан Кобли: Какво ме научи физиката за маркетинга


Изглежда, че физиката и маркетинга нямат много общи черти, но Дан Кобли е пристрастен и към двете. Той ги съпоставя, използвайки втория закон на Нютон, принципа за несигурност на Хайзенберг, научния метод и втория закон на термодинамиката, за да разясни основните теории на маркетинга.

Налични са субтитри на български.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 10 до 16 ноември
Обвинения: Висшите шефове на BBC подадоха оставки заради монтаж на реч на Тръмп
Кметът на София: Субсидията за градски транспорт на столицата липсва в проектобюджета
Времето: Облачно и дъждовно
Южна Корея намалява данъка върху дивидентите и планира по-строги цели за намаляване на емисиите до 2035 г.
"Търкиш еърлайнс" иска пълен контрол върху "СънЕкспрес"
Правителството на САЩ е напът да възстанови работата си, след като Сенатът прие важно споразумение
Деница Сачева: Следващата седмица ще има нов Съвет за тристранно сътрудничество, на който вероятно ще бъдат обсъдени всички параметри на бюджета