Discovery Communications с нов екип за дигитално развитие

Discovery Communications с нов екип за дигитално развитие

Discovery Communications с нов екип за дигитално развитие

Discovery Communications обяви назначение на старши изпълнителни директори и създаване на нови роли. Промените са част от развитието на международния бизнес в областта на дигиталните медии.

Франсис Кийлинг, водещ директор на дигитален отдел, се присъединява към Discovery като старши вицепрезидент, International Digital. Джей Тринидад, в момента ръководещ Discovery Северна Азия, ще поеме допълнителната роля на управляващ директор „Развитие в дигитална среда“, а Юджийн Хуанг заема позицията старши вицепрезидент „Продукти и технологии“. Тримата назначени ще докладват директно на Майкъл Ланг, президент, International Development & Digital.

В ролята си на старши вицепрезидент International Digital Франсис Кийлинг ще се занимава с изграждането на нови партньорства и развитието на бизнес възможности, за да може Discovery да предаде съдържанието си на всеки потребител, на всеки екран и устройство. Това включва активна роля в Оver-Тhe-Тop (ОТТ) инициативите на Discovery, включително наскоро обявено съвместно споразумение за видео в Германия с лидер на пазара ProSieben. Кийлинг също така ще помага за разработването и лансирането на нови дигитални продукти, приспособени да отговарят на нуждите на феновете на Discovery сред разнообразно съдържание. Кийлинг ще бъде базиран в офиса на Discovery в Лондон.

Кийлинг доскоро бе глобален ръководител „Лицензиране” в Spotify, където той създаде и въведе успешно нова стратегия за лицензиране за водещата дигитална музикална услуга. Преди Spotify Кийлинг работи десет години в Universal Music Group, най-голямата звукозаписна компания в света. В капацитета си на глобален ръководител на дигиталния отдел той управляваше прехода от физически музикални продажби към нови дигитални формати, включително сваляния, стрийминг и абонирания.

„Франсис е невероятен дигитален експерт, който помогна за трансформацията  на музикалната индустрия, когато бизнес моделът ѝ бе разрушен от технологичните промени. Също така, той идва от Spotify - компания, която силно уважаваме, и доказано качествен доставчик на услуги, отговарящи на нуждите на дигиталните потребители. Всички се вълнуваме, че Франсис ще допринесе към екипа на Discovery с ценен опит и силни дигитални познания“, коментира Ланг

Като управляващ директор на новата международна група за дигитално развитие на Discovery, базирана в Лос Анджелис, Джей Тринидад ще се фокусира върху разрастването на брандовете на Discovery и развлекателния бизнес в дигитално развитите райони на глобално ниво. Тринидад прекара десетилетие в Google като един от първите назначени, работейки в областта на рекламата, търсенето, стратегията, процесите и продуктите, включително Chrome, издигайки се до ръководител, „Потребителски маркетинг“ за Азия и Тихия океан. Тринидад ще докладва на Ланг за своята нова дигитална роля, като същевременно ще докладва и на Артър Бейстингс, президент и управляващ директор, Discovery Networks за Азия и Тихия океан, с оглед на настоящите си отговорности в Северна Азия.

В допълнение Юджийн Хуанг се присъединява към Discovery като новия старши вицепрезидент „Продукти и технологии“, където ще разработва международните продукти и услуги на Discovery през няколко платформи. Хуанг доскоро беше в American Express (AMEX), където работи като вицепрезидент „Стратегия и планиране“, разработвайки иновативни разплащателни системи и възможности за дигитална търговия. Преди AMEX Хуанг заема няколко старши правителствени роли, включително в Белия дом (в администрацията на президента Джордж Буш) и главен технологичен директор, Бюро за финансова защита на потребителите към Министерството на финансите на САЩ (в администрацията на президента Барак Обама). Хуанг също така работи и като секретар „Технологии“ за щата Вирджиния при губернатор Марк Уорнър.

Discovery Communications има портфолио от висококачествени документални, спортни и детски ТВ канали. Достигайки до над 3 милиарда абонати чрез платена телевизия и безплатни платформи в 220 държави, портфолиото на Discovery включва Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID Xtra, Discovery Science, Turbo/Velocity, както и американския джойнт венчър OWN: Oprah Winfrey Network в САЩ. Включва още Discovery Kids в Латинска Америка, и Eurosport, водещия доставчик на локално значимо висококачествено спортно съдържание в Европа. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ