Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Гугъл, добави го към количката!
Комбинацията от все по-използваните гласови асистенти и маркетинга създава нови начини за достигане до аудиторията, още по-директни и непринудени. Независимо дали целта е увеличаване на трафика към уебсайта, скок в продажбите или подобряване на потребителското изживяване, това е новият канал, чрез който да я постигнете, но имайте предвид тези четири факта.
1. Хората все повече използват гласовите колонки да правят поръчки
По света компании като Dominos, Target и Amazon вече предоставят възможност за гласова поръчка, за да дадат възможност на потребителите си да купят продукта си с възможно най-малко усилия.
Въпреки че може да не сте използвали гласовия шопинг, 36% от притежателите на гласови колонки в САЩ и 16% от Великобритания са купували продукти с гласов асистент повече от веднъж. През 2017 г. около 2 млрд. долара са похарчени за гласов шопинг, като се очаква тази сума да достигне 40 млрд. долара през 2022-ра.
2. Това е креативен начин да достигнете до клиентите си
Гласовият маркетинг създава лична връзка между брандовете и потенциалните клиенти. В крайна сметка, гласът е най-естественият начин хората да комуникират. Създаването на креативни маркетингови стратегии, отчитащи как и защо клиентите използват гласово разпознаване, зависи от компаниите.
Както при всяка форма на контент маркетинг, брандът ви трябва да използва гласовия маркетинг, за да разрешава проблеми на потребителите и да отговаря на техните въпроси. Това е и още една възможност потребителите да получат приятно изживяване.
3. Някои компании вече го използват
Няколко големи компании повеждат в гласовия маркетинг и поради тази причина увеличават популярността на марката и продажбите си.
Преди няколко месеца Walmart започна да предлага гласово пазаруване с Google Assistant. Хората могат да кажат „Хей, Гугъл, говори с Walmart“, а след това „Добави мляко към количката ми“, например. Колкото повече се възползват от тази услуга, толкова повече Google Assistant ще разпознава размера на продуктите и марките, които всеки човек предпочита и ще ги избира автоматично.
4. Гласовият маркетинг тепърва ще става популярен
Все още не са много марките, които използват гласов маркетинг, за да говорят директно на потребителите, но трябва да започнат, преди конкурентите им да ги изпреварят.
С увеличването на използваемостта на гласовите технологии, бизнесът трябва да започне да мисли как ще развие маркетингови стратегии, които да паснат, и как ще използва гласовите данни, за да даде по-добро потребителско изживяване.
По материал на Inc.com, автор: Габриела Беличовска
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.