Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Стратегията LinkedIn
Най-важната част от изграждането на бранда ви е аудиторията. Без хора, на които да продавате продукта, услугата или идеята си, на практика съществуването на вашия бизнес е безсмислено. Изграждането ѝ става постепенно, с много търпение и постоянство, а според Жеран Кларк се състои от 6 стъпки.
1. Определете къде се крие аудиторията ви
Преди да споделите „творението“ си, трябва да разберете къде се крие вашата аудитория. Тук целта не е да набавите определена бройка хора, а да откриете кои са вашите.
Започнете като направите списък с компании, платформи, канали, блогове и други места онлайн, които потенциалните ви потребители вероятно посещават. Тук могат да бъдат включени и уебсайтове на конкурентни марки.
Подобно на детектив, трябва да знаете къде и какво да търсите. Бъдете фокусирани и специфични.
2. Стратегията LinkedIn
„Здравейте и не се притеснявайте – не продавам нищо :)
Аз съм Жеран. Изглежда имаме сходни интереси, така че исках да се свържа с Вас.
Преместих моя блог в сайта Medium > https://medium.com/@geraint_clarke
Ако ви е любопитно, разгледайте го.“
Това е съобщението, което изпращах на всички, отбелязали, че пишат за сайта Medium в LinkedIn. Между нас казано, това е най-добрият начин за възвращаемостта на инвестицията (ROI) на времето ми, опитвайки да разрасна аудиторията си.
Същата тактика може да приложите и към продуктите или услугите, които предлагате. LinkedIn също е място за набавяна на потребители.
3. Споделяйте работата си
Някои от вас може би знаят за канадския влогър Питър Маккинън. Преди работехме заедно в една компания. Един ден той ме попита „Как да събирам повече гледания на видеата си в YouTube?“. Тогава нямаше почти никакви абонати. Сега има над 4.25 милиона.
Не се опитвам да кажа, че имам заслуги за успеха му – той си го е извоювал сам, но му казах да изпрати свои клипове в блогове за фотография и видео. Това подейства – 3 месеца след първия му опит напусна работа и започна да работи само за YouTube.
Независимо какво правите, има много места в дигиталното пространство, където да споделите работата си, за да достигнете до повече хора.4. Влезте в групите
Идеята на групите е да откриете таргетиран начин да споделяте работата си безплатно, без да прекалявате с ненужни линкове, разбира се.
Ето няколко примера:
- Групите на локални общности във Facebook
- Групи, посветени на нишата, в която сте вие, като например готвене, пътуване и др.
- Коментирайте постове в социалните мрежи на хора от вашата ниша
- Посещавате лично местни събития, където да ангажирате хора
5. Силата на взаимността
Преди да получавате, трябва да дадете – време, усилия, експертиза, познания... Аудиторията ви ще оцени всичко това и в замяна ще ви даде своята благодарност и подкрепа.
Когато въздействате на някой, привличате вниманието му и евентуално получавате уважението му. Същото е и при продуктите. Показвате ли на някой продукта си или искате да го накарате да почувства нещо и не само да го гледа, но и да пожелае да го притежава?
6. Последователите са като акции
Стойността на аудиторията е малка в началото, но колкото повече инвестирате в нея, колкото повече се разраства, толкова по-ценна става тя. Първо можете да получавате по един последовател на ден, после три, после пет, след това 10 и т.н. Ако измервате резултатите, ще се изненадате колко бързо се подобряват.
Поставете си подобна цел – 1500 последователя за една година:
- 100 през първия месец
- 150 нови през втория
- 200 нови през третия
- 250 през четвъртия
- и т.н. за всеки следващ месец, докато постигнете 1500 през 12-ия
Записвайте си как се движите, какво трябва да подобрите, забелязали ли сте какво най-силно ангажира потребителите и всякаква друга полезна информация.
И помнете – не ви трябват просто последователи, а фенове, хора, които наистина се ангажират и проявяват интерес към това, което правите.
По материал на Medium.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.