Инфографика: Те пак са готови за големите моменти

Инфографика: Те пак са готови за големите моменти

Предизвикателствата на 2020 г. поставиха много неща на пауза с надеждата един ден да се върнем към нормалното. Разбира се, никой не знае кога ще се случи това – ваксини срещу COVID-19 вече има, но прилагането им сред населението на света може да отнеме години. Например офисите отварят отново врати, но мнозина се колебаят дали да се върнат там.

Времената остават трудни, но според ново проучване на Twitter потребителите са оптимистично настроени. Социалната мрежа е анкетирала над 1000 души и е установила, че хората вече все повече гледат към „важни моменти“ като закупуване на нова кола или създаване на семейство, пише Social Media Today.

„Хората в Twitter се чувстват по-добре за своето бъдеще и са готови да започнат отново да мислят за големите житейски моменти. И това означава, че преоценяват кои доставчици на финансови услуги ще им помогнат да се справят с тези нови предизвикателства, което прави времето идеално за брандовете да се включат в разговора“, пишат от Twitter.

Какви са резултатите от проучването? Вижте инфографиката!

[[{"fid":"372801","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1350,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

По материал на Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ