Инфографика: Големите ползи от малките играчи

Инфографика: Големите ползи от малките играчи

Един от най-често срещаните подходи при очертаването на инфлуенстър маркетинг стратегията е брандовете да избират най-големите имена, които ще предложат най-голям обхват на аудиторията и по този начин по-добра възвръщаемост на рекламните разходи.

Не пренебрегвайте значението на по-малките играчи в този бранш, ангажиращи строго специфични общности, пише Social Media Today.

Инфлуенсърите с по-малък обхват, познати като „нано“ и „микро“, могат да имат голямо значение за бизнеса ви, дори и на пръв поглед да изглеждат незначителни заради малкото си последователи.

Те имат много вариации, затова анализът на собствената ви аудитория може да ви помогне да се уверите, че предприемате правилния подход, който невинаги е воден от броя на последователите.

Екипът на платформата Planoly наскоро обедини фактите за наноинфлуенсърите в една обща инфографика, представяща потенциалните ползи от използването им.

[[{"fid":"369162","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":4283,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ