Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Истински истории в новия каталог на ИКЕА
13 истински истории, които ще отведат читателите до най-различни точки на света включва каталог 2017 на ИКЕА. За пръв път, той изглежда като лайфстайл списание и бе представен официално и у нас.
Посланието на каталога е „Живей по свой вкус”, с мисия да помогне на хората да се отърсят от стреса в своето ежедневие и да кажат сбогом на чуждите очаквания. Съдържанието е вдъхновено от желанията и мечтите на истинските хора. Страниците му са пълни с идеи и продукти, създадени, за да направят живота у дома по-лесен и по-добър.
Изданието на каталога е под номер 66 и се простира на 328 страници. Преведено е на 33 езика и е адаптирано за 48 пазара. Каталогът достига до близо 255 милиона души в цял свят. Каталогът ще бъде достъпен и в дигитална версия, през изцяло обновеното приложение Каталог ИКЕА за смартфон или таблет. То се предлага за iOS и Android, както и за Apple TV 4th Generation. Дигиталната версия на каталога ще може да се разгледа и на IKEA.bg. В България приложението ще бъде налично от 9 септември.
Новите продукти
2017 година ще донесе разнообразие от новости – две от най-интересните сред тях колекциите SÄLLSKAP и новото издание на IKEA PS. SÄLLSKAP е вдъхновена от традиционния шведски дизайн. Лимитираната серия набляга на пъстър текстил и мебели от масивна дървесина. IKEA PS 2017 е свежа, свободна и лесно приспособима към всеки дом. Тя включва мултифункционални и мобилни мебели: масички, които се превръщат в табуретки, дивани, които се сгъват и разгъват, подвижни кутии, които могат да се превърнат в решение за съхранение.
ИКЕА в България
У нас компанията отчита 18% ръст в продажбите, 12% ръст на посетителите и 26% повече клиенти в сравнение с миналата каталожна година. Резултатите отразяват цялостното присъствие на ИКЕА в България и включват магазин ИКЕА в София, онлайн магазина и Центъра за поръчки във Варна. За изминалата каталожна година трите канала за продажба отчитат оборот от 92 милиона лева. Компанията регистрира общо 2.5 милиона посетители и 950 000 клиенти, отбеляза Тео Муратидис, управител на ИКЕА България по време на събитието за представянето на новия каталог.
В резултат на стабилния растеж компанията открива и нов Център за поръчки в Mall Galleria- Бургас тази есен.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.