Културни истории

Културни истории

Културни истории

Тенденциите, културата на мемите и инфлуенсърите несъмнено са жизненоважна част от съвременния маркетинг. Но марката трябва да бъде себе си, когато се ангажира с клиенти. Ако начертаете триъгълник между трите фактора, които правят силна DTC (насочен директно към потребителя, бел. ред.) марка, в единия ъгъл ще имате културния момент, във втория ъгъл ще имате цели за приходи, а третият ъгъл ще е пресечната точка на по-дълбоката културна и социална значимост на вашата марка и продукта. Това е мястото, където искате да изследвате стимулите в живота на желаната от вас аудитория.

Ето няколко неща, които трябва да разгледате. Какви са културните истории зад храната, ритуалите за обличане или продуктите за домашен декор и т.н., които предлагате? Къде сте сега и как надграждате тази история или добавяте нов елемент, който отразява настоящите вкусове и социални нрави? Каква автентична истина около марката се пресича с историята на основателя, мисията, културата на компанията или процеса на създаване?

Все по-често хората купуват според своите ценности и ново ниво на самоприемане. Погледнете по-дълбоката динамика на политиката и културата на идентичността, за да създадете трайна и човешка връзка. 

Популярен и важен подход към социалната стратегия е да се информира, забавлява или образова във всяка публикация. Страхотен съвет. За съжаление е лесно да се направи това без никаква реална дълбочина и просто да се заглуши в шум. Намерете емоционалните кликвания, които са от основно значение за целта на вашата марка, продукта и културата на вашата аудитория. Фундаменталната истина, която ще накара публиката да се свърже с вашия бизнес. 

Преди да публикувате друг текст в TikTok подходете към вашето ценностно предложение от гледна точка на любопитство и човечност. Това е мястото, където ще започнете да изграждате истински и траен разказ, който можете да пуснете в социалните мрежи. Можете да създадете план за съдържание, който се развива с течение на времето, и който ще надгражда стратегията на вашата марка.

Комбинацията от марка и производителност е повече изкуство, отколкото наука. Ако се съсредоточите върху изграждането на взаимодействия, които влияят върху културата, значимостта на марката и продажбите по естествен, органичен начин, където ритъмът е взаимосвързан и има ритмичен поток, в крайна сметка ще получите разказ, а не бързи разединени еднократни събития.

Наистина си струва да се включите в работата и да разберете кои са най-добрите истории. Не се страхувайте да направите първата стъпка. Вярвайте във вашата марка и позволете на любопитството да ви насочи към нови пресечни точки между стойността на вашата марка и света, в който живеем! 

Източник: Чонси Залкин за Inc.com 

Превод и редакция: Нели Тодорова

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ