Изключително ценни (Инфографика)

Изключително ценни (Инфографика)

Придобиването на нови клиенти получава по-голям фокус в маркетинговите кръгове, но запазването на тези, които вече са направили покупка, е също толкова важно, ако не и по-важно. За да направите това, трябва да имате стратегия за задържане, която не само гледа да поддържа връзка и ангажираност, но също така отговаря на развиващите се нужди на всяка аудитория с вашия обхват.

Както подчертават в тази инфографика от Branex, лоялните клиенти са изключително ценни, но ако искате да достигнете следващото ниво на брандиране, това изисква по-всеобхватен фокус.

Научете как инвестициите в софтуер дават на творческите екипи конкурентното предимство, от което се нуждаят, за да накарат марката да се забелязва. Графиката предоставя някои ключови бележки за това как да изградите стратегия за задържане, като използвате данните, с които разполагате, за да изградите по-отзивчив подход, базиран на променливи етапи от пътя на клиента. Струва си да сегментирате клиентите си в различни категории, за да увеличите максимално отговора въз основа на техните нужди.

За повече подробности разгледайте инфографиката.

[[{"fid":"393103","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":3249,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ