Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Изключително ценни (Инфографика)
Придобиването на нови клиенти получава по-голям фокус в маркетинговите кръгове, но запазването на тези, които вече са направили покупка, е също толкова важно, ако не и по-важно. За да направите това, трябва да имате стратегия за задържане, която не само гледа да поддържа връзка и ангажираност, но също така отговаря на развиващите се нужди на всяка аудитория с вашия обхват.
Както подчертават в тази инфографика от Branex, лоялните клиенти са изключително ценни, но ако искате да достигнете следващото ниво на брандиране, това изисква по-всеобхватен фокус.
Научете как инвестициите в софтуер дават на творческите екипи конкурентното предимство, от което се нуждаят, за да накарат марката да се забелязва. Графиката предоставя някои ключови бележки за това как да изградите стратегия за задържане, като използвате данните, с които разполагате, за да изградите по-отзивчив подход, базиран на променливи етапи от пътя на клиента. Струва си да сегментирате клиентите си в различни категории, за да увеличите максимално отговора въз основа на техните нужди.
За повече подробности разгледайте инфографиката.
[[{"fid":"393103","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":3249,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Компаниите съкращават работни места на фона на слабото потребителско доверие и натиска за AI автоматизация
Бизнес |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Nvidia придобива дял за 1 млрд. долара в Nokia
Компании |Цените на петрола се понижават на фона на очакванията за увеличение на добива от ОПЕК+
Енергетика |Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
Политика |Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Политика |Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Политика |Кати Ууд вижда хуманоидните роботи като най-голямата възможност в AI сферата
Икономика |Формулата на Безос за генериране на страхотни идеи
Техники за успех |Времето: Слънчево с температури до 21 градуса
България |На днешната дата, 29 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Силните финансови отчети в технологичния сектор успокояват опасенията от AI балон
Финанси |Как приливите създадоха първите градове?
Любопитно |ADVERTORIAL
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.