Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Какво ще направите, ако видите дете в закусвалня да бъде тормозено?
Тормозът между децата и на определени социално уязвими хора въобще, е често срещан. Когато станем свидетели на такъв на обществени места, винаги може да се застъпим за жертвата и да възпрем насилниците по интелигентен начин. Но повечето свидетели подминават случаите пасивно и не се намесват.
В тази връзка, веригата за бързо хранене в САЩ Burger King организира социален експеримент. Тя създаде сцена на тормоз на момче на училищна възраст от негови връстници, както и междувременен проблем с лошо приготвен (или "тормозен") бургер, в нейни ресторанти в Лос Анджелис.
Със скрити камери засне реакциите на случайни посетители на заведенията към двата случая. Повечето от хората обърнаха внимание и се оплакаха от лошия продукт, който им е бил доставен, на касата. Далеч по-малко обърнаха внимание на тормоза на момчето и поговориха с него.
Проблемният сандвич във видеото - Whopper Jr., е струвал 2 долара.
Зад кампанията стои рекламна агенция David Miami.
Ето и видеото.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.